Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Ja, men det kommer att ta så lång tid innan det når den vanliga konsumenten, att det inte ens är någon idé att räkna med det. Jag tror att vi måste ställa in oss på, att vi förr eller senare kommer att bli smittade, och måste gå igenom sjukdomen.
Jag tänker mycket på hygien och smitta nu, men det är helt uppenbart att förr eller senare felar man någonstans, missar eller glömmer någonting, eller kan bara inte undvika en farlig situation... Mycket beror ju också på ens anhöriga, hur duktiga dom är på att upprätthålla alla regler...
Jeg ville forsøkt å ikke tenke på at man risikerer å gjøre feil. Hvis man blir smittet, kan det like gjerne skyldes noe som ikke var
vår "feil" som f.eks om en smittet person hoster i nærheten av oss eller om en smittet person nylig hostet i det rommet som vi kommer inn i.
Mange er dessuten smittet uten å merke et eneste symptom. Noen ganger tenker jeg at det kan hende at jeg allerede er smittet (feks hvis jeg fikk smitte av den personen som hostet på bussen siste gang jeg reiste med buss). Jeg kjenner også på uro av og til med tanke på denne sykdommen. Men jeg prøver å tenke minst mulig på det.