2020-03-11, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Jag svarade någon annan och var ironisk. Dessutom har jag aldrig nämnt dig.
Lägg ner.
Du skrev om det jag skrev
2020-03-11, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Det har han gjort.
Länk på klippet
2020-03-11, 17:41
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Du skrev om det jag skrev
Skriver vi inte hela tiden om samma saker här eller?
Men ok. Jag ber om ursäkt om du blev ledsen över nåt du uppfattade som stötande.
Jag förstår inte hur men jag ber om ursäkt ändå.
Kan vi lägga ner nu.
2020-03-11, 17:41
Medlem
Dom vill att Amilia läser mer.
2020-03-11, 17:42
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Jag är helt på din sida i detta. Så urbota dumma inlägg som om Flashback står enade. Om det vore sant skulle ju Lisa vara kvar eftersom ”alla på Flashback” ville ha ut Lennie
Jag gillar Jassa. Jag gillar de flesta faktiskt.

Men kan ni chilla 🤣
Jag är helt på det klara med att Anty åkte ut för att den allmänna åsikten om henne var densamma som på Flashback, det var då Flashbackare (somliga) trodde de styrde BB 2020. Senaste utröstningen fanns ingen sådan makt att finna. Jag tror INTE att Flashback kan rösta ut en deltagare helt själva även om så alla här inne är överens om en. Det beror såklart HELT på vad övriga tittare utanför FB tycker om det går att svinga åt nåt håll. Tydligen gillar folk Jassa lärde jag mig nyss. Då är det svårt med min lilla kampanj. Men jag kommer försöka fast att jag inte har allsmäktig makt.

Jag uttrycker mig om alla är hyfsat överens kring vem som ska ut, men det menade jag inte att Flashback bestämmer vem ska SKA ut, utan undrar vem folk här inne tycker ska ut. Det handlar om att FÖRSÖKA få ut någon, och jag undrar om man är hyfsat överens här, vilket ger NÅGON typ av makt. "Hyfsat överens" i denna utröstning fick jag snabbt reda på att man INTE här inne, och då har jag alltså mitt svar. Och det chockar inte mig att många människor inte tycker exakt likadant, och därmed då även försvagar dden makten man faktiskt har direkt. Jag ville känna av läget, Relax about it.
2020-03-11, 17:42
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Nä nu blöder det ur mina öron, orkar inte höra Amilias tugg längre.Jag söker bättre lycka om några timmar.
Men ja tycker nog inte att hon hörs mer än någon annan faktiskt. Tror de bara är inbillning
2020-03-11, 17:43
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Yes Robinson vecka
Tråkigaste veckan hittills.
2020-03-11, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag gillar henne också. Jag tycker hon är en fin, omtänksam tjej med roliga reaktioner. Jag förstår att det blir tråkig TV när hon är med Martin men då tycker jag att den snubben ska ut istället som är ett jävla sömnpiller.

Vad baserar ni det på? Vill bara ha en motivering
2020-03-11, 17:44
Medlem
chilimasters avatar
Tycker Amilia påminner lite om en huvudfoting.
Medlem
Citat:
Inte ens Vickan orkar höra på Amilia. Hon är inte ensam.
Å ändå vill dom hon läser mer
Medlem
Hur länge ska Jassa, glas och Julia sitta ihop? Och varför sitter just de tre ihop?
2020-03-11, 17:45
Medlem
Citat:
Tråkigaste veckan hittills.
Har ju hänt mer på dessa dagar denna vecka än nån annan hel vecka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in