Citat:
Ursprungligen postat av
Fenimang
Jag är helt på din sida i detta. Så urbota dumma inlägg som om Flashback står enade. Om det vore sant skulle ju Lisa vara kvar eftersom ”alla på Flashback” ville ha ut Lennie
Jag gillar Jassa. Jag gillar de flesta faktiskt.
Men kan ni chilla 🤣
Jag är helt på det klara med att Anty åkte ut för att den allmänna åsikten om henne var densamma som på Flashback, det var då Flashbackare (somliga) trodde de styrde BB 2020. Senaste utröstningen fanns ingen sådan makt att finna. Jag tror INTE att Flashback kan rösta ut en deltagare helt själva även om så alla här inne är överens om en. Det beror såklart HELT på vad övriga tittare utanför FB tycker om det går att svinga åt nåt håll. Tydligen gillar folk Jassa lärde jag mig nyss. Då är det svårt med min lilla kampanj. Men jag kommer försöka fast att jag inte har allsmäktig makt.
Jag uttrycker mig om alla är hyfsat överens kring vem som ska ut, men det menade jag inte att Flashback bestämmer vem ska SKA ut, utan undrar vem folk här inne tycker ska ut. Det handlar om att FÖRSÖKA få ut någon, och jag undrar om man är hyfsat överens här, vilket ger NÅGON typ av makt. "Hyfsat överens" i denna utröstning fick jag snabbt reda på att man INTE här inne, och då har jag alltså mitt svar. Och det chockar inte mig att många människor inte tycker exakt likadant, och därmed då även försvagar dden makten man faktiskt har direkt. Jag ville känna av läget, Relax about it.