2020-03-11, 14:18
  #62077
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Glasman: "jag är en superdålig förlorare, men det går över på typ 3 minuter"

Okej. Vi lägger in lite felmarginal:

3 + 5 = 8

Det går över på typ 8 minuter. Ahhh nu är jag bara elak.
2020-03-11, 14:20
  #62078
Medlem
När är plankan?
2020-03-11, 14:20
  #62079
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag ÄLSKAR att Frida heter Lisa2 här i tråden.

"Det är snorgott" - Lisa2
2020-03-11, 14:21
  #62080
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
När är plankan?

Vilken minut som helst.
2020-03-11, 14:21
  #62081
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Han pussar Victoria och Julia på halsen och tar på deras rumpor utan att de ber om det. Sen massa sexanspelningar på det, Victoria är inte road men Julia kan ju skämta tillbaka och tysta honom.

Det räckte med att Martin skojade om att han var den nya borgmästaren så lackade Alex direkt. Det var supertöntigt beteende!


Tycker också att Alex är faktiskt den av de killarna som har respekt för kvinnorna i huset. Vickan vill ju vara med honom därför myser han på lite med henne det är inte så att hon inte vill?!
2020-03-11, 14:22
  #62082
Medlem
D_120s avatar
Ska vi försöka skriva ner det sämsta Lisa2 har skrattat åt?

Mitt bidrag:

Glasman: Carpe diem

Lisa2: HAHAHAHA
2020-03-11, 14:22
  #62083
Medlem
vadfan nudå censur för VAAAAAAAAAAAD
2020-03-11, 14:23
  #62084
Bannlyst
Ceeeensuuuur
2020-03-11, 14:23
  #62085
Medlem
kommer arga snickaren å säger hej nu kanske??
2020-03-11, 14:23
  #62086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Ska vi försöka skriva ner det sämsta Lisa2 har skrattat åt?

Mitt bidrag:

Glasman: Carpe diem

Lisa2: HAHAHAHA

Ingen:

Lisa2: HAHAAHAHAHA
2020-03-11, 14:24
  #62087
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Tycker också att Alex är faktiskt den av de killarna som har respekt för kvinnorna i huset. Vickan vill ju vara med honom därför myser han på lite med henne det är inte så att hon inte vill?!

Fast Vickan sa väl i tittarfrågan att det inte kommer bli dom två. Det är mer kompisnivå från hennes sida
2020-03-11, 14:24
  #62088
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ingen:

Lisa2: HAHAAHAHAHA


Haha touché

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in