Han pussar Victoria och Julia på halsen och tar på deras rumpor utan att de ber om det. Sen massa sexanspelningar på det, Victoria är inte road men Julia kan ju skämta tillbaka och tysta honom.
Det räckte med att Martin skojade om att han var den nya borgmästaren så lackade Alex direkt. Det var supertöntigt beteende!
Tycker också att Alex är faktiskt den av de killarna som har respekt för kvinnorna i huset. Vickan vill ju vara med honom därför myser han på lite med henne det är inte så att hon inte vill?!
Tycker också att Alex är faktiskt den av de killarna som har respekt för kvinnorna i huset. Vickan vill ju vara med honom därför myser han på lite med henne det är inte så att hon inte vill?!
Fast Vickan sa väl i tittarfrågan att det inte kommer bli dom två. Det är mer kompisnivå från hennes sida