2020-03-10, 15:32
Medlem
Svennis7254s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahlbahl
Bakom en betalvägg gömmer sig en artikel jag inte läst just pga betalväggen men sla har rubriken. ” Ännu ingen begärd häktad för dubbelmordet”

står som det brukar i sådana här sammanhang, att det råder förundersökningssekretess och att Åklagaren har till i morgon kl 12 att begära personen häktad, det står också att det är okänt vad den tekniska undersökningen gett, men att avspärrningarna är kvar,

står inget om vem personen är eller något annat
Citera
2020-03-10, 15:54
Medlem
Hummm..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrapkatten
Helvete vad ni alla anser har rätt att veta.
Som nära vän till kvinnans familj och uppväxt med mannen som läkare önskar man att ni bara kunde ha ett uns av respekt när ni skriver.
Skäms över hur ni uttrycker er!

Berätta vad som hände och varför? Tror de båda BO är hur bra och fina människor som helst, men tyvärr har de en dotter som är misstänkt MGM. Har du någon information om denne? Schizofreni, psykos eller båda?

EDIT;
Nä, det är ju ingen son längre. Skrev fel i bara farten..
Senast redigerad av Hummm.. 2020-03-10 kl. 16:02.
Citera
2020-03-10, 17:47
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Bilde på BO1 och BO2

https://scontent.fosl3-2.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/69314672_2841498799210734_2202576039614349312_n.jp g?_nc_cat=103&_nc_sid=85a577&_nc_ohc=uxmuDYTOgUkAX _HNN-C&_nc_ht=scontent.fosl3-2.fna&oh=cbc44882ba8464f7234142c75f6cad87&oe=5EA60 DD9
Man får rejäl batikhäxa + hengubbe/cuckold vibb av dessa två, hur är de andra barnen?

Levde de ut någon slags ideologisk dröm på det gemensamma barnet som gjorde det blev könsdysforisk med vampyrfantasier?
Citera
2020-03-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Man får rejäl batikhäxa + hengubbe/cuckold vibb av dessa två, hur är de andra barnen?

Levde de ut någon slags ideologisk dröm på det gemensamma barnet som gjorde det blev könsdysforisk med vampyrfantasier?

Jag bor i samma samhälle som dessa två bodde i, de har absolut inte utmärkt sig på något sätt. Mannen var en omtyckt, duktig läkare. Som person kändes han (utifrån sett) som en lugn och genuin man. Har haft kontakt med honom i olika jobb miljöer och träffat honom som läkare till anhörig. Dina tolkningar utifrån den bilden är enligt mig helt felaktiga.
Citera
2020-03-10, 19:21
Medlem
Craftmanships avatar
Intresset för detta är fascinerande lågt.
Även om det finns mycket annat som håller tidningarnas intresse just nu så borde ett dubbelmord på två till synes helylle-svenssons skapa fler rubriker än såhär.
Citera
2020-03-10, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craftmanship
Intresset för detta är fascinerande lågt.
Även om det finns mycket annat som håller tidningarnas intresse just nu så borde ett dubbelmord på två till synes helylle-svenssons skapa fler rubriker än såhär.

Hade det inte funnits några spår efter tänkbar gärningsman hade troligen media gjort större affär av morden. När det tycks vara en familjetragedi bedöms det nog annorlunda.
Citera
2020-03-10, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxxedetta
Jag bor i samma samhälle som dessa två bodde i, de har absolut inte utmärkt sig på något sätt. Mannen var en omtyckt, duktig läkare. Som person kändes han (utifrån sett) som en lugn och genuin man. Har haft kontakt med honom i olika jobb miljöer och träffat honom som läkare till anhörig. Dina tolkningar utifrån den bilden är enligt mig helt felaktiga.

Håller med om detta, har liknande uppfattning från anhöriga som haft BO som läkare tex. Tycker inte de gett något som helst avvikande eller negativt intryck.
Citera
2020-03-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrapkatten
Helvete vad ni alla anser har rätt att veta.
Som nära vän till kvinnans familj och uppväxt med mannen som läkare önskar man att ni bara kunde ha ett uns av respekt när ni skriver.
Skäms över hur ni uttrycker er!

Du har rätt i sak...men glömmer att Flashback är som det är. Är man rädd för att hitta jobbig information så är det inte rätt sida att vara på. Yttrandefrihet på riktigt...
Citera
2020-03-10, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore

De andra barnen är normala. Vissa har lite hipsterstil. Vad jag minns för ca 10 år sedan när han var försvunnen och efterlyst, var att han hade en väldigt grav autism/asperger. Det gick inte att prata med honom om man inte kände honom väl personligen. Det gick familjen ut med i samband med efterlysningen.
Senast redigerad av Metaanalys 2020-03-10 kl. 20:32.
Citera
2020-03-10, 20:29
Medlem
Finns det ingen från Hjo som hört något med lite mer substans i vem som är anhållen? Fortfarande inte bekräftat att MGM här faktiskt är den som är anhållen.
Citera
2020-03-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaanalys
De andra barnen är normala. Vissa har lite hipsterstil. Vad jag minns för ca 10 år sedan när han var försvunnen och efterlyst, var att han hade en väldigt grav asperger. Det gick inte att prata med honom om man inte kände honom väl personligen. Det gick familjen ut med i samband med efterlysningen.

Nä. Delar länk som delats här innan, texten är samma som i efterlysningen på tex FB som gick runt.

http://mallisgeson.blogspot.com/2010/05/

Står ordagrant att han svarar på tilltal, men är tystlåten.
Citera
2020-03-10, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyderanged
Nä. Delar länk som delats här innan, texten är samma som i efterlysningen på tex FB som gick runt.

http://mallisgeson.blogspot.com/2010/05/

Står ordagrant att han svarar på tilltal, men är tystlåten.
Ja fast jag kanske va där på plats när den mördare läkaren sa saker ordagrant till folk jag känner. Jag stod bredvid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in