Citat:
Ursprungligen postat av
Johnth
Emotionell intelligens är tillskriven kvinnor så den räknas inte i något mätbart test. Greta ligger inte på 170. Inte en chans. Mitt Mensa IQ ligger på över mätbart så jag har mina små aningar om Greta. Aspergare i all är men snälla vän vi måste släppa Greta NU. Hon behöver kramar och inte ett handslag med en totalt ointresserad Obama som har ena handen i fickan. Det var en markering,eller hur.
Jag skrev IQ 160, inte IQ 170! Är en viss skillnad, även om bägge värdena innebär en verkligt hög intelligens. Som sagt är det inte min uppgift, och det kan vara helt påhittat!
Som sagt döljer AS i viss mån en verkligt hög intelligens, på grund av nedsättning i kommunikationsförmågan, särskilt för den muntliga kommunikationsförmågan. Den skriftliga kommunikationsförmågan brukar vara bättre vid AS!
När EU:s representant skakade hand med Greta, så sträckte hon i sin tur inte ut sina fingrar, utan behöll handen knuten, något som man sällan ser, och som tror jag rätt få märkte. Var naturligtvis en markering från Gretas sida.
-Annars har det även cirkulerat uppgifter om att Greta i vart fall har rätt att bli medlem i Mensa! Vad är IQ-gränsen numera för att bli medlem där?
Håller helt med om att Greta behöver kramar, men Greta har en egen vilja, så fråga henne först ordentligt innan du tänker krama henne!
Kramtips: Störst chans att få krama Greta har småfolket! Dagisbarn och ännu yngre är särskilt populära för/hos Greta!