2020-03-09, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ert hat mot Amilia får er att inte se hela sanningen tyvärr o alla som ser o hör det i liven är inte släkt med henne

Jag kan själv förstå gånger då folk verkar vara emot Amilia t.ex. Men som nu finns det noll förståelse!

Nu använder de bara henne som en måltavla för att få spy av sig lite inför andra, som Julia t.ex, slickar allas rövar genom att sätta henne i heta stolen vid matbordet! Väl utstuderat av denna kvinna.
2020-03-09, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
OCH?
Så en provokation skall naturligt innebära att man blir spottad mot, bli kallad gris, bli kallad råtta, att personen som blir provocerad gör utfall, Skriker.
Det var en jävla tur att Lennie kom ut, om inte skulle Fake muslimen helt säkert gett sig på Julia.
Han var på väg därifrån så han gjorde som han skulle när hon malde på o hånskrattade åt honom
2020-03-09, 18:24
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Han var ganska lugn till hon började skrika på han
Men när han skriker så ska de andra va tysta så han kan lugna ner sig?
Han kör med sin snea syn och översittande (på grund av sin svaghet och osäkerhet).
Så fort han blir lite pressad börjar han tala om att andra ska hålla käften. Hur kan de va någon annans fel att hans psyke inte är helt utvecklat!?
2020-03-09, 18:24
Medlem
Citat:
Toppen att du fick med Julias provocerande mot honom

Seriöst gå och lägg dig, tröttnar du aldrig på dig själv?
2020-03-09, 18:25
Medlem
Citat:
Betydelselöst, det viktiga är att alla ser fake muslimens kvinno hat.

Hon var värre denna gång , ja han kallade henne svin men hon fortsatte mala på trots att han lugnt bad henne sluta o var på väg därifrån , sen hånskrattar hon när han gick
2020-03-09, 18:26
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Dom som ger drama går ut då o kvar blir soffliggarna o poolpojkarna
Är du släkt med Saida och är synsk?
Ingen kommer att lämna självmant på grund av att Lennie går.
Och ska han vara kvar till final för dom andra två skull?
Jaja, tyck vad du vill men de låter lite väl löjligt i mina öron.
Medlem
Citat:
Han var på väg därifrån så han gjorde som han skulle när hon malde på o hånskrattade åt honom
Och då är det okej att bete sig så alltså?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Men när han skriker så ska de andra va tysta så han kan lugna ner sig?
Han kör med sin snea syn och översittande (på grund av sin svaghet och osäkerhet).
Så fort han blir lite pressad börjar han tala om att andra ska hålla käften. Hur kan de va någon annans fel att hans psyke inte är helt utvecklat!?
Du tycker alltså att det Julia gjorde idag är ok ? Skriker o hånskrattar fast han lugnt ber henne sluta o att han inte vill bråka ?
Är du sjuk ?
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbekillen
Har vi bestämt vem som ska åka ut ikväll?
Valet står mellan Lenny och Lisa.
Lenny är oerhört tråkig och sitter i soffan som en " prydnaskudde" han bara är där och inget mer.
Sorry Lenny men idag kör jag ut dig ur BB
2020-03-09, 18:27
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Fan va gött då är vi överens idag om de står mellan någon av tjejerna och Lennie.
Tänk er en hel vecka där amilia och mergim går varandra på nerverna och de inte finns någon som kan gå emellan dom
Exakt. Tänk om alla bara kunde förstå hur bra det skulle kunna bli.
Då lär man inte vilja missa en minut
2020-03-09, 18:28
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Känner ni inte ändå att Julia provocerade Mergim då??

Hon provocerade riktigt mycket. Mergin sade gång på gång att han inte ville bråka och hon frågade "varför sitter du här då?" Han har väl lika mycket rätt att sitta där som hon. Hade jag varit Mergin hade jag också blivit riktigt irriterad (utan att prata ovårdat eller spotta naturligtvis).
2020-03-09, 18:28
Medlem
Citat:
Och då är det okej att bete sig så alltså?
Nä sa jag inte , jag sa att Julia är inte ett dugg bättre , hon provocerade fram detta idag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in