2020-03-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Familjemöte!!
Sen ska jag göra en Amilia och ställa mig och laga mat
Beställa hämtmat? Eller titta på när någon annan fixar maten, plockar undan och diskar?
2020-03-09, 18:07
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Nu är jag bara kluven vem jag ska rösta på. Personligen är jag trött på Lisa, men det vore ju ganska underhållande att få en repris på Amilias och Mergims miner när någon annan än Lennie kliver ut genom dörren.
2020-03-09, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mensch.
Just nu är det många fistfuckers här. Många kommentarer som håller Mergim som kingen och kör på,dynga mot Sami, Glasman, Julia etc. Var försiktiga. Vänd röven mot skärmen för sådana kommentarer så blir det bara naturligt att skiten som kommer ut hittar vägen hem. Många kör lite "silver tounge" så passa er.
Men jag vet att ni har starka sköldar. Håll de högt.
Blattealbanen är muslim. Han är uppvuxen med att kvinnor skall hålla käften så hans beteende är normalt.
Men vi bor i Sverige inte Kosovo dit han gärna får åka tillbaka till och köra sin stil. Cool med mig.
Resten är pisskommentarerna mot Rainbow är dynga som man egentligen inte vill vidröra. Det släpper snart.

Nu hoppas vi bara att 1. Muslimen börjar lacka så han skickas hem (gärna till Kosovo) men till hans förort där han är en nolla med få vänner. 2. Att Martin vann makten och då sitter Lisa och Lennie löst som fan. Det är möjligt att muslimen vann och då sitter Lennie säkert. 3. Men om Lennie sitter löst skall han ut. Muslimen kommer då att lacka. Lisa skickar vi nästa vecka. Glöm inte att Lennie är stark i tävlingar. Han måste ut.

Rider Hard och skit inte på er.
AMEN
2020-03-09, 18:08
Medlem
__Alez__s avatar
Sami och Glasman vill ju att Lennie åker så vi får väl visa att de har flashbacks stöd.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Hörni. Jag förstår inte att jag själv säger det, men är det verkligen schysst av oss att skicka ut Lennie som faktiskt är väldigt varm och snäll person som är en trygghet för många i huset pågrund av att vi vill knäcka Amilia och mergim?
Ska vi verkligen ta ut Lennie på deras bekostnad? Tror ni inte de mår dåligt i huset ändå..

Efter idag börjar jag se att Lennie drar sig lite åt rainbow

Det är ett spel. En miljon hägrar. Lennie hängde gärna med Anty och sade inte ett ord när Spacklet och sjökon dissade människor som skit. Lita inte på Lennie bara för att han de två senaste dagarna varit varm.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydroxylamin
Nej nej, det blir adjöss med honom ikväll!

+1
2020-03-09, 18:09
Medlem
Fyfan vad ruttet att BB tar bort klippet mellan Mergim och Julia. Tur att jag fortfarande hade sidan uppe och kunde spela in skiten om någon har missat det, dock är kvaliteten inte den bästa då videon var tvungen att komprimeras:

https://streamable.com/tbkqp
Medlem
Lillamig72s avatar
Sami på lyxfällan nu. 😀
Medlem
sebbekillens avatar
Har vi bestämt vem som ska åka ut ikväll?
2020-03-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sami och Glasman vill ju att Lennie åker så vi får väl visa att de har flashbacks stöd.
Jag är också på Glasmans/Samis sida att få ut Lennie. Det kommer skapa en obalans på dem mest avskydda i huset, Mergim och Amilia.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nu är jag bara kluven vem jag ska rösta på. Personligen är jag trött på Lisa, men det vore ju ganska underhållande att få en repris på Amilias och Mergims miner när någon annan än Lennie kliver ut genom dörren.
Självklart röstar vi ut Lennie.
Minerna vore sköna att se igen
Sen är det dags att Mergim får klara sig utan mamma.
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Hörni. Jag förstår inte att jag själv säger det, men är det verkligen schysst av oss att skicka ut Lennie som faktiskt är väldigt varm och snäll person som är en trygghet för många i huset pågrund av att vi vill knäcka Amilia och mergim?
Ska vi verkligen ta ut Lennie på deras bekostnad? Tror ni inte de mår dåligt i huset ändå..

Efter idag börjar jag se att Lennie drar sig lite åt rainbow

Du röstar på exakt den du vill. Inte åt någon som skriver att flashback har bestämt det ena och det andra. Det "funkade" förra veckan när det gällde Anty, men nu är det annorlunda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in