2020-03-09, 18:15
Medlem
kermiths avatar
Jag kan förstå att många vill ha ut Lisa, vem vill inte det? Det vill jag också.
Däremot vill jag ännu mer spräcka Anty gänget vars ande vilar kvar. Fortfarande kan man höra och se Amelia, Mergim och Lennie spy ur sig hat, men inte alls i samma frekvens som när Anty var med. De är nästan detroniserade, men bara nästan.

Låt oss städa upp ordentligt efter att ha skickat ut Anty till en hård värld där hon fortsätter att ljuga och sprida hat. Vi måste städa upp totalt och se till att det är skinande rent från hat som finns kvar.

Lennie är en rest av hatet och jag har inga sympatier för honom för att han ingick och sponsrade hatet genom sin tystnad och kärlek till Mergim. Låt er inte luras av "Lennie är egentligen en ganska schysst kille". Kom ihåg att han sade aldrig ifrån Anty eller någon annan när de spydde ut personangrepp 24/7. Han kunde sagt stopp "jag köper inte detta hat". Men det gjorde han inte utan höll tyst med. Så han är en lurig och falsk individ i fårakläder.

Så för att slutföra vår tokstädning MÅSTE Lennie ut! Allt annat är lite naivt.
Han är tokstark och kommer att tillsammans med Mergim sätta varandra i säkerhet vecka efter vecka. De har tillsammans just nu vunnit TRE AV TRE tävlingar. De är alltså 100 procentiga i immunitetstävlingar. 100% det är mycket. Vi vet inte förrän ikväll vem som har vunnit den sista tävlingen. Kanske är det Mergim. Och det skulle innebära att de tillsammans har vunnit ALLA tävlingar. Om ni inte ser faran i det måste ni börja att se det och göra något åt det.

Därför ber vi alla att stödja oss i att rösta ut Lennie ASAP. Om han nu sitter osäkert ikväll dvs. Kanske vann Mergim ännu en gång och gissa då vem han sätter som immun?

Alla väljer som de önskar men fundera bara en runda till vad ditt val kan innebära!
2020-03-09, 18:15
Medlem
D_120s avatar
Någon som har sett Antonia videon o orkar ge en sammanfattning?
2020-03-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ert hat mot Amilia får er att inte se hela sanningen tyvärr o alla som ser o hör det i liven är inte släkt med henne

Är du släkt med henne? Stackars
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Fyfan vad ruttet att BB tar bort klippet mellan Mergim och Julia. Tur att jag fortfarande hade sidan uppe och kunde spela in skiten om någon har missat det, dock är kvaliteten inte den bästa då videon var tvungen att komprimeras:

https://streamable.com/tbkqp
Tack!
Upp på Youtube.

Hade de inte varit för Lennie hade han exploderat ordentligt. Synd att han inte fick visa sitt riktiga ansikte utan bara hann skrika och spotta efter Julia medan Lennie drog i kopplet.
Ikväll efter liven när Lennie åkt ut och han fått i sig lite alkohol så spricker de på riktigt.
Medlem
Känner ni inte ändå att Julia provocerade Mergim då??
2020-03-09, 18:17
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbekillen
Har vi bestämt vem som ska åka ut ikväll?
Lennie så klart.
Om du inte vill se mer mysande och mammande med Mergim och Amilia.
2020-03-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Fyfan vad ruttet att BB tar bort klippet mellan Mergim och Julia. Tur att jag fortfarande hade sidan uppe och kunde spela in skiten om någon har missat det, dock är kvaliteten inte den bästa då videon var tvungen att komprimeras:

https://streamable.com/tbkqp
Toppen att du fick med Julias provocerande mot honom
2020-03-09, 18:18
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Jo, flera inkl. jag har skrivit det. Det är bara att läsa bakåt i tråden så ser du det

Jävla lata folk är i tråden
2020-03-09, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evaride
Är du släkt med henne? Stackars
Nä men ser o hör liven från dom vaknar till dom somnar från första dagen .
2020-03-09, 18:19
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Toppen att du fick med Julias provocerande mot honom

Hon kunde ha varit tyst så klart. Men varför ska alla anpassa sig efter honom!?
Är han ostabil och inte klarar av att bete sig som normala människor så ska han inte vara där inne.
Dom andra ska inte behöva anpassa sig för hans skull.
Utan Lennie tappar han de oavsett...
2020-03-09, 18:19
Medlem
sebbekillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Lennie så klart.
Om du inte vill se mer mysande och mammande med Mergim och Amilia.
Ja skiter i vem som åker utan ja vill bara att vi ska makten o styra BB så mycket som möjligt
2020-03-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Självklart röstar vi ut Lennie.
Minerna vore sköna att se igen
Sen är det dags att Mergim får klara sig utan mamma.
Ja vill ni att dramat dör så ta ut han så blir alla tråkiga kvar då flera kommer lämna om han åker ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in