2020-03-09, 12:21
  #56065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja verkligen nu är det bara massa gapande en jävla lekstuga

Dom är ju så sjukt dåliga på att hitta på frågor, går ju inte gissa på en specifik person när man har noll ledtrådar
2020-03-09, 12:21
  #56066
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nej sant därför kommer jag bidra till att han ryker. Han har varit lika rolig som en matta på golvet senaste två veckorna men idag är han så himla ”spexig och rolig” så pinsamt
Ja sjukt trist både hur han varit och att han bromsat de som annars skapar intriger (Mergim och Amilia).
Citat:
Ursprungligen postat av sm0kahontas
Håller helt med.
Exakt!

Vi som följer 24/7 vet bättre.
2020-03-09, 12:22
  #56067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Hej flashback vem röstar vi ut idag Lisa eller Lennie?
Svårt val, det är hugget som stucket. Båda borde ryka på en gång men det lutar åt Lennie-boy trots allt.
2020-03-09, 12:23
  #56068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Ni ser väl att Lennie tillför mer än gnäll Lisa och survickan.

Lennie har ju börjat tröttna på Amilia har ni missat det.

Sami gillar Lennie och vill ha honom där och Lennie vill att Sami vinner BB. Så han kommer hålla Sami om ryggen.
Tittar och lyssnar ni inte?

LISA UT LISA UT LISA UT
Åh fan aldrig ens tänkt på det! Men när Amilia och Mergim har åkt ut och Lennie är kvar så kommer han rädda Sami i tävlingarna. Det är ju en jävla fördel för oss! Men vi måste komma på hur vi ska få ut Amilia och Mergim! Tror Amilia är lättare att få ut om de tävlar individuellt och det är fysiskt.
2020-03-09, 12:24
  #56069
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag är ändå ung tjej och tycker väl egentligen han ser bra ut men tänker rösta ut honom ändå. Förstår inte hur man kan behålla folk för att de ser bra ut?
Bra där!
Önskar att fler tjejer tänker som du.
Hoppas du skriver lika i BB-gruppen på Facebook där det vimlar av kvinnor som vill ha kvar "ögongodis".
2020-03-09, 12:24
  #56070
Medlem
harley quinn
2020-03-09, 12:25
  #56071
Medlem
bobbybishs avatar
Jag väljer Lisa eller Vickan före Lennie. Lisa är för irriterande och Vickan är dubbelmoralens mamma.
2020-03-09, 12:26
  #56072
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Det är lite roligt hur vissa användare i den här tråden agerar självutnämnda masterminds som ska styra hur vi röstar och tänker.

Jag har i alla fall tröttnat på att stoppa huvudet i skämskudden och kommer rösta på Lisa.
2020-03-09, 12:26
  #56073
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Åh fan aldrig ens tänkt på det! Men när Amilia och Mergim har åkt ut och Lennie är kvar så kommer han rädda Sami i tävlingarna. Det är ju en jävla fördel för oss! Men vi måste komma på hur vi ska få ut Amilia och Mergim! Tror Amilia är lättare att få ut om de tävlar individuellt och det är fysiskt.
Amilia och Mergim sitter säkrare så länge Lennie är kvar.
Både han och Mergim är bra i tävlingar och kommer att rädda varandra eller Amilia så länge det går.
Därför ska Lennie ut ikväll.
Hans röst behövs inte för att rädda Sami. Sami sitter säkert utan att räddas.
2020-03-09, 12:27
  #56074
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Lisa är fan jobbig. Förlåt, Lisa. Du menar säkert väl, men du fattar typ ingenting när det gäller gåtor, spel och lekar. Dessutom äter du snor.
2020-03-09, 12:27
  #56075
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Åh fan aldrig ens tänkt på det! Men när Amilia och Mergim har åkt ut och Lennie är kvar så kommer han rädda Sami i tävlingarna. Det är ju en jävla fördel för oss! Men vi måste komma på hur vi ska få ut Amilia och Mergim! Tror Amilia är lättare att få ut om de tävlar individuellt och det är fysiskt.
Lennie Ska ut Lennie ska ut
2020-03-09, 12:28
  #56076
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Amilia och Mergim sitter säkrare så länge Lennie är kvar.
Både han och Mergim är bra i tävlingar och kommer att rädda varandra eller Amilia så länge det går.
Därför ska Lennie ut ikväll.
Hans röst behövs inte för att rädda Sami. Sami sitter säkert utan att räddas.
Håller helt med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in