Citat:
Ursprungligen postat av
Fenimang
Hahaha jag har tänkt på samma sak där. Bara för att någon går in och postar varje halvtimme att Lennie ska ut betyder inte det att jag kommer att rösta därefter.
Angående Anty var det väl en hel facebook-grupp som gick ihop också samt att mobbar-anda inte går hem hos svenska folket.
Hört talas om Facebook-gruppen. Inte ens den var totalt avgörande, men bra mycket mer avgörande än flashback.
I Antys fall så såg hela svenska folket igenom henne, folket fick en besk eftersmak i munnen av henne.
Men kvällens resultat kan nog bli otroligt jämt! Nånstans mellan 51/49 - 55/45.