Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Varje gång Amilia ljuger dör en hundvalp i Singapore.
Att hon blånekade hur rosa rummet planerade en läggmatch under istävlingen är helt befängt. Det är som om hon glömmer av att det finns bevis. Allt som Mergim erkände innan stämmer med vad vi såg på liven, de visste inte hur tävlingen såg ut nej, men de diskuterade flitigt innan vilken pinkroom grupp som skulle offras att förlora, och att de under tävlingen skulle ge varandra diskreta instruktioner, och väl i rummet skrek Anty högt att "vattnet får inte spillas för då förlorar vi", vilket Mergim efter matchen erkände att han hörde men inte klarade av att göra. Sen såg man tydligt hur han ibland stod brevid och bara stirrade medans Martin tex TUGGADE sig igenom isen för att få den att smälta. De vann inte men förlorade inte heller och det är därför de kan skylla på att en läggmatch inte ens var ett faktum, men Amilia och Anty gör verkligen bort sig genom att förneka det istället för att bara erkänna att de i en hets att vinna betedde sig osportsligt.
Fast hon ljög inte!
Hon erkände att planeringen ägt rum, men det betyder inte att planeringen blev verkställd och faktiskt hände.
Jag har 100 kronor, jag planerar att köpa ett spel. Någon snor mina 100 kronor. Har jag fortfarande köpt spelet?
Låter lika jävla vrickat!