2020-03-09, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
De vill inte ha en ursäkt av fake muslimen, de har fått det ett antal gånger tidigare och situationen har inte förändrats, det enda som förändrats är att fake muslimen känner sig mer och mer oövervinnlig och att han kommer undan med att vara aggressiv och utåtagerande.
Varför han inte fick stöd av någon innan är enkelt, ingen tycker att han förtjänar stöd, han är otacksam.
Till och med Lennie har lyft sin hand ifrån aset.
En sak har du rätt i han är svag, men det stannar inte där, han är även psykiskt sjuk, farlig.

Då har vi olika uppfattningar både om hur Mergim är som person och om huruvida han förändrats eller inte.
2020-03-09, 17:47
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
UT MED LISA!
Hon upprepar bara vad andra säger, och jag pallar inte se henne försöka spela porrig.
Ju mer man ser av henne, ju mer stör jag mig. Jag kommer rösta på att hon åker ikväll!

Helt enig med dig. Har för fin uppfattning av Lennie för att ta ut honom för någon annans skull.

1. Lisa
2. Victoria
3. Lennie

För min del ikväll.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Haha BB blev less på Amilias tjat: "Amilia, gå och byt batterier"
Tänk om dom kunde göra så varje gång hon börjar sina monologer. Hon skulle säkert inte fatta piken ändå...
Medlem
Hoppas så in i helvete mycket att Amilia drar självmant.
Medlem
D_120s avatar
Är så jävla kluven hur jag ska rösta ikväll

Jag orkar inte med Ägglisa o jag gillar Lennie, hade velat se honom i huset utan Amilia, men samtidigt så avskyr jag Amilia så mycket, att se henne gråta kommer göra min kväll
Medlem
Någon som kan länka de nya deltagares instagram?
2020-03-09, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Varje gång Amilia ljuger dör en hundvalp i Singapore.

Att hon blånekade hur rosa rummet planerade en läggmatch under istävlingen är helt befängt. Det är som om hon glömmer av att det finns bevis. Allt som Mergim erkände innan stämmer med vad vi såg på liven, de visste inte hur tävlingen såg ut nej, men de diskuterade flitigt innan vilken pinkroom grupp som skulle offras att förlora, och att de under tävlingen skulle ge varandra diskreta instruktioner, och väl i rummet skrek Anty högt att "vattnet får inte spillas för då förlorar vi", vilket Mergim efter matchen erkände att han hörde men inte klarade av att göra. Sen såg man tydligt hur han ibland stod brevid och bara stirrade medans Martin tex TUGGADE sig igenom isen för att få den att smälta. De vann inte men förlorade inte heller och det är därför de kan skylla på att en läggmatch inte ens var ett faktum, men Amilia och Anty gör verkligen bort sig genom att förneka det istället för att bara erkänna att de i en hets att vinna betedde sig osportsligt.

Fast hon ljög inte!

Hon erkände att planeringen ägt rum, men det betyder inte att planeringen blev verkställd och faktiskt hände.

Jag har 100 kronor, jag planerar att köpa ett spel. Någon snor mina 100 kronor. Har jag fortfarande köpt spelet?

Låter lika jävla vrickat!
2020-03-09, 17:49
Medlem
BB produktionen är så jävla skraja för Mergim. Är väl antagligen hans familj som ringt in igen och bett dem ta bort den. De lade upp klippet med bråket mellan honom och Julia men den är borta nu..
2020-03-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Med tanke på vad Amilia nyss sa finns risken att hon lämnar om Lennie lämnar, vilket är sämsta tänkbara. Vill se henne bli utslängd, njutningen blir inte densamma om hon kliver ut självmant.
Känner samma både med Mergim och Amilia. Så som Anty tappade hakan när folk röstade ut henne vill jag de också ska känna. Mergim vet nog om han är hatad för det har han själv sagt. Men Amilia kommer dö av chock
2020-03-09, 17:51
Bannlyst
nu verkar amilia och julia rövslicka arandra rövar
2020-03-09, 17:52
Medlem
Ut med Lennie. Både tråkig och den enda som tar skit från de värsta personerna i huset.
2020-03-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Helt enig med dig. Har för fin uppfattning av Lennie för att ta ut honom för någon annans skull.

1. Lisa
2. Victoria
3. Lennie

För min del ikväll.

Men ja! Lennie har äntligen börjat umgås med team rainbow också, älsk på det! Tvivlar på att det är för att ”smöra för att få stanna”, han känns inte som en sån. Måtte gose få stanna ♥️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in