2020-03-09, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tänkte lite på de, om julia vinner makt tävlingen och får rädda någon av dom tre.
Vem kommer hon rädda? Martin kommer ju rädda vickan och mergim Lennie de är ju solklart
Martin sa idag att han kommer rädda Lennie
2020-03-09, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Lennie.
Lennie kommer räddas av Mergim o Martin sa dom två idag
2020-03-09, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Nej. Vi är inte eniga.

Lisa borde åka ut så man kan se programmet.

Man kan tro att flashback består av 10 pers som har järngrepp på alla som går in och läser

Tro mig, ingenting är enat. Men att folk önskar att det vore så är mycket tydligt.

Att Anty rök sist, där var flashback inte på något sätt "avgörande" för det resultat kan jag tala om. Men jag tror folk fått för sig det.
2020-03-09, 12:05
Medlem
Då är det bekräftat, Lennie kommer inte kunna åka ut då han blir räddad oavsett vem som vinner.

Så vi är nu eniga om Lisa!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fast sami gillar ju alla ska vi då rösta kvar alla bara för att en specifik person gillar alla andra?
Menar mer än Lisa, att han tillför mer till gruppen än henne.

Någon skrev innan att de lyder Sami och Glasman men de missade att efter det så har Sami sagt att han vill ha honom kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Martin sa idag att han kommer rädda Lennie

De har jag missat. Fan då. Även om det är Lennie och Vickan som sitter? Vill han bli kastrerad av Jasmine så kör på, de blir ju visserligen bra tv
2020-03-09, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Varför vill folk ha ut personen som verkar snällast och mest genuin?

Sure att folk vill ha bra tv, men Lisa springer ju bara runt och gnäller medan Victoria snackar skit och grinar. Lennie är ju en del av inredningen och verkar lite polare med allt och alla

Näe, jag vill nog ha ut Lisa.

alla härinne vil ha ut lisa men inte ikväll . lisa vann förra veckan en utröstning mot storfavoiten anty det var dock pga att ALLA ville ha ut anty därför alla röstade lisa. Lisa har egentligen inget stort stöd ute bland folket därför används hon som en bricka i spelet av oss här på flahback

flashbacks plan är hela tiden att sami ska vinna därför bygger vi spelet ut efter det det innebär tyvärr att lennie måste lämna ikväll som en del av pusslet
2020-03-09, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Varför vill folk ha ut personen som verkar snällast och mest genuin?

Sure att folk vill ha bra tv, men Lisa springer ju bara runt och gnäller medan Victoria snackar skit och grinar. Lennie är ju en del av inredningen och verkar lite polare med allt och alla

Näe, jag vill nog ha ut Lisa.
I

+1 på denna.
Lisa ut
2020-03-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Lennie kommer räddas av Mergim o Martin sa dom två idag
När sa Martin det? Jasse övertalade väl honom till att ta Vickan.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenimang
Jag har hela tiden gillat Vickan men vad grinig hon blivit. Snackar skit hela tiden. Blir sur hela tiden. Nyss, svara inte på frågorna, det är min grej

+1
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Ni ser väl att Lennie tillför mer än gnäll Lisa och survickan.

Lennie har ju börjat tröttna på Amilia har ni missat det.

Sami gillar Lennie och vill ha honom där och Lennie vill att Sami vinner BB. Så han kommer hålla Sami om ryggen.
Tittar och lyssnar ni inte?

LISA UT LISA UT LISA UT

Jag tycker Lennies nya energi i huset är lite väl passande (bara pga att han är nominerad)
Lite pinsqmt. Han har varit sjukt tråkig senaste två veckorna
2020-03-09, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Då är det bekräftat, Lennie kommer inte kunna åka ut då han blir räddad oavsett vem som vinner.

Så vi är nu eniga om Lisa!

Nja, vem skulle julia rädda mellan dom tre?
Vickan tror jag nog allt ändå, så sitter Lennie mot Lisa. Ja de blir väl Lisa som ryker då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in