2020-03-09, 11:54
Medlem
sm0kahontass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Lennie står på tur ikväll.

+1
2020-03-09, 11:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
+1 !
Och som du påpekade ,Lennie vinner ofta tävlingar varvid skitsnackaren Amilia kan bli kvar länge även Mergrim som ofta vinner tävlingar.

Vi röstar ut Lennie !
Dels för att kunna bli kvitt fanskapet Amilia ,samt att det kommer blir kalabali för Amilia och Mergrim : bra tv !

Jag måste dra till gym & jobb men jag kommer rösta på alla appar ,ipadar,iphones jag kan !

Nu kör vi och försöker få ut Lennie !

Super!
2020-03-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Julia ska ingenstans!
Hon skapar bra tv.
Hon och Sami ska vara i final, som det ser ut just nu.

precis sami och julia ska till final det är det viktigaste
2020-03-09, 11:56
Medlem
Ni ser väl att Lennie tillför mer än gnäll Lisa och survickan.

Lennie har ju börjat tröttna på Amilia har ni missat det.

Sami gillar Lennie och vill ha honom där och Lennie vill att Sami vinner BB. Så han kommer hålla Sami om ryggen.
Tittar och lyssnar ni inte?

LISA UT LISA UT LISA UT
2020-03-09, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emelieww
Ni ser väl att Lennie tillför mer än gnäll Lisa och survickan.

Lennie har ju börjat tröttna på Amilia har ni missat det.

Sami gillar Lennie och vill ha honom där och Lennie vill att Sami vinner BB. Så han kommer hålla Sami om ryggen.
Tittar och lyssnar ni inte?

LISA UT LISA UT LISA UT

fast sami gillar ju alla ska vi då rösta kvar alla bara för att en specifik person gillar alla andra?
2020-03-09, 11:59
Medlem
Kommer posta detta varje heltimme för att alla ska se det

IKVÄLL RÖSTAR FLASHBACK PÅ LENNIE OM TILLFÄLLE GES

Lennie är stark på tävlingar vilket innebär att han skaffar sig immunitet eller ännu viktigare vinner makttävlingen vilket innebär att han fortätter rädda mergim/amilia i framtiden.

lisa är en sopa på tävlingar vilket resulterar i att hon alltid kommer sitta nominerad därav kan hon lätt användas som en bricka i spelet (även martin,izabella ingår där) och plockas ut om 1-3 veckor

DÄRFÖR SKA FLASHBACK RÖSTA PÅ LENNIE IKVÄLL ÄVEN OM VI GILLAR HONOM MER ÄN LISA/AMILIA
2020-03-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jo vi är eniga lennie ska ut du har precis reggat dig med 22 inlägg rättar du dig inte i ledet så kan du lika väl dra istället för att bara snack massa skit

Härskarteknik eller svordomar fungerar inte på mig. Dessutom så är inte kontot reggat i närtid i relation till BB.

Lisa får min röst.

Kolla Lennie nu på liven, levererar och pratar på!
2020-03-09, 12:01
Medlem
kermiths avatar
Jag märker att de absolut flesta vill ha ut Lennie. Super!
Det finns många peeakers och många nya medlemmar, vi kör outtröttligt på och lobbar för att få ut Lennie, vilket är absolut det mest lämpliga och önskvärda i det här läget. Naturligtvis kommer dock att Lisa ryka efteråt ASAP. Vi är absolut inte emot att skicka hem Lisa men vi börjar med Lennie som är extremt bra i tävlingar.

Ride On!!!
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hampeeeeeee
Vem är vi eniga om ikväll som ryker?
Lennie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Kommer posta detta varje heltimme för att alla ska se det

IKVÄLL RÖSTAR FLASHBACK PÅ LENNIE OM TILLFÄLLE GES

Lennie är stark på tävlingar vilket innebär att han skaffar sig immunitet eller ännu viktigare vinner makttävlingen vilket innebär att han fortätter rädda mergim/amilia i framtiden.

lisa är en sopa på tävlingar vilket resulterar i att hon alltid kommer sitta nominerad därav kan hon lätt användas som en bricka i spelet (även martin,izabella ingår där) och plockas ut om 1-3 veckor

DÄRFÖR SKA FLASHBACK RÖSTA PÅ LENNIE IKVÄLL ÄVEN OM VI GILLAR HONOM MER ÄN LISA/AMILIA

+1
2020-03-09, 12:02
Medlem
dekanmis avatar
Varför vill folk ha ut personen som verkar snällast och mest genuin?

Sure att folk vill ha bra tv, men Lisa springer ju bara runt och gnäller medan Victoria snackar skit och grinar. Lennie är ju en del av inredningen och verkar lite polare med allt och alla

Näe, jag vill nog ha ut Lisa.
2020-03-09, 12:02
Medlem
Martin kommer rädda Lennie. Är nästan säker på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in