2020-03-09, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Vilka här inne (som kan urskilja en äkta rumpa från en med buttlift) tror att Julia har en fake röv?
Min tanke är att den är fake (har sett många i mitt liv) och hon verkar ju uppenbarligen bry sig om hur hon ser ut (med tanke på bröstförstorning och tränad kropp).
Har inget emot att personer gör buttlift (är så vanligt nu för tiden), är bara nyfiken

Hon sa att i skolan när hon tränade som mest fick hon typ ha XXL-mjukisbyxor hela tiden för det var inte lika inne med träning då och fanns inte likadana byxor som det finns nu som rymmer tränade rumpor, plus att hon har ju muskler på armar och ben så skulle inte bli förvånad om rumpan är äkta
2020-03-09, 08:47
Medlem
är det glempa som är målet för utröstning idag????
2020-03-09, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Håller med. Jag såg det live, han försökte skämta bort det med Glasman (naturligt att man reagerar så säkert) men han såg riktigt ledsen ut efteråt när han sagt själv i poolen.

Han var helt naken också så han måste känt sig riktigt utsatt.

Men Sami gillar även att driva och skämta så tror nog han spelade för att det skulle låta som att han tog illa upp
2020-03-09, 08:52
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Enligt en omröstning i en BB-grupp på fb står det lika mellan hur många som vill ha ut Lisa eller Lennie. Men Lennie måste måste ut!! Inte för att han är värst men för att Amilia ska hänga ensam kvar!

Tillägg: Amilia har varit en jobbig jävel från början. Blir irriterad bara jag tänker på allt, från att inte delta i burpees till att inte laga mat osv

Det är riktigt. Där måste vi lobbba för,fullt idag för att få ut Lennie!
Lisa blir inga problem härnäst, men Lennie är duktig i tävlingar och kan se till att hålla kvar Amelia länge.
Så Lennie måste ut!!!!
2020-03-09, 08:52
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Vilka här inne (som kan urskilja en äkta rumpa från en med buttlift) tror att Julia har en fake röv?
Min tanke är att den är fake (har sett många i mitt liv) och hon verkar ju uppenbarligen bry sig om hur hon ser ut (med tanke på bröstförstorning och tränad kropp).
Har inget emot att personer gör buttlift (är så vanligt nu för tiden), är bara nyfiken
Antar och förmodar att du är en kvinna&tjej och mycket avundsjuk🤥Nu har ju Julia ingen stor röv utan en liten fin en😍
2020-03-09, 08:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Hennes arsle är äkta då hon har varit gymnast sedan hon var liten och sedan elitgymnast sådant skapar ett sådant arsle.
Senast redigerad av kermith 2020-03-09 kl. 08:58.
2020-03-09, 08:55
Medlem
avixs avatar
Citat:
100 % äkta, den ser ju inte fake ut för fem öre. Hon är vältränad i övrigt och rumpan ser helt proportionerlig ut till ben osv. Vet inte vad du har sett för rumpor när du har sett många och ingen som Julias..
2020-03-09, 08:57
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är riktigt. Där måste vi lobbba för,fullt idag för att få ut Lennie!
Lisa blir inga problem härnäst, men Lennie är duktig i tävlingar och kan se till att hålla kvar Amelia länge.
Så Lennie måste ut!!!!

Kommer rösta ut Lennie av samma anledning - Lisa sitter förhoppningsvis löst nästa vecka.

Återstår att se vem av Vickan,Lisa,Lennie som blir räddad. Räddas Lennie kommer min röst hamna på Lisa
2020-03-09, 08:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
är det glempa som är målet för utröstning idag????

Absolut! Ut med nollan. Tillför ZERO till programmet men kan vinna tävlingar och därmed också hålla kvar sjökon länge.
2020-03-09, 08:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Kommer rösta ut Lennie av samma anledning - Lisa sitter förhoppningsvis löst nästa vecka.

Återstår att se vem av Vickan,Lisa,Lennie som blir räddad. Räddas Lennie kommer min röst hamna på Lisa

Ja, är det Lisa mot Vickan är Lisa history.
2020-03-09, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hon sa att i skolan när hon tränade som mest fick hon typ ha XXL-mjukisbyxor hela tiden för det var inte lika inne med träning då och fanns inte likadana byxor som det finns nu som rymmer tränade rumpor, plus att hon har ju muskler på armar och ben så skulle inte bli förvånad om rumpan är äkta

Ahhh det förklarar saken.

Hade heller ingen aning om att hon, som någon nämnde här i tråden, varit gymnast! Coolt. Då ändrar jag min uppfattning om ev. buttlift genast
2020-03-09, 09:02
Medlem
avixs avatar
Sorry guys men om Lisa hänger löst så kommer jag rösta ut henne. Står verkligen inte ut med hennes slemmiga sätt en hel vecka till. I lördags blev det så tydligt när hon hördes överallt med sitt jävla "jobba kropp" och "u wanna be on top" och sen att hon tror att hon är så sexig när hon kör sin stirrande psykoblick. She give me the creeeeps.

Edit: Kan ju tillägga att jag vill ha kvar Lennie liiite till för det börjar bli intressant att se Amilias svartsjuka mot Mergim och Lennie
Senast redigerad av avix 2020-03-09 kl. 09:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in