2020-03-09, 07:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dung.Beetle.Knight
Håller med. Jag såg det live, han försökte skämta bort det med Glasman (naturligt att man reagerar så säkert) men han såg riktigt ledsen ut efteråt när han sagt själv i poolen.

Han var helt naken också så han måste känt sig riktigt utsatt.

Riktigt vidrigt och jag tror också att han tyckt att det var obehagligt.
2020-03-09, 07:55
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag är på!

Härligt !
2020-03-09, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
WOW!!Har inte kunnat titta på liven på 5 dygn nu och tittar på gårdagens program. VAD I HELVETE! VAD hade hänt om två killar trängt en tjej i duschen så som Julia och Jasse gjorde med Sami? Det hade blivit ett jävla liv på alla feminazis! Ledsen om jag är nr X på den bollen men har som sagt inte varit här.
Tycker det är förjävligt!

Vad var det som hände? Har missat detta totalt.
2020-03-09, 08:07
Medlem
Enligt en omröstning i en BB-grupp på fb står det lika mellan hur många som vill ha ut Lisa eller Lennie. Men Lennie måste måste ut!! Inte för att han är värst men för att Amilia ska hänga ensam kvar!

Tillägg: Amilia har varit en jobbig jävel från början. Blir irriterad bara jag tänker på allt, från att inte delta i burpees till att inte laga mat osv
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2020-03-09 kl. 08:15.
2020-03-09, 08:10
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad var det som hände? Har missat detta totalt.

Kolla gårdagens avsnitt så får du se duschscenen. Riktigt obehaglig faktiskt!
2020-03-09, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
WOW!!Har inte kunnat titta på liven på 5 dygn nu och tittar på gårdagens program. VAD I HELVETE! VAD hade hänt om två killar trängt en tjej i duschen så som Julia och Jasse gjorde med Sami? Det hade blivit ett jävla liv på alla feminazis! Ledsen om jag är nr X på den bollen men har som sagt inte varit här.
Tycker det är förjävligt!
Såg det också, så sjukt kränkande! Och inte nog med det så håller Julia på och kastar saker på honom som tallrikar osv det är fan inte okej. Han är ju en person som skrattar bort det mesta med, men man märker han tycker det går över en viss gräns!
2020-03-09, 08:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Såg det också, så sjukt kränkande! Och inte nog med det så håller Julia på och kastar saker på honom som tallrikar osv det är fan inte okej. Han är ju en person som skrattar bort det mesta med, men man märker han tycker det går över en viss gräns!

DÄR om något hade det varit läge för avbrott och läsa lusen av Julia! Tidigare BB hade inte accepterat hennes beteende! Dags att spamma ner BBs sidor!
2020-03-09, 08:22
Medlem
En fråga, tjejen som brukar vara sidekick till Malin på livesändningarna, är hon inte typ sjukt tråkig? Verkar supernervös och säger inget intressant och roligt ALLS. Pratar konstigt också. Nej usch in med roliga människor som kan kommentera fan
2020-03-09, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
En fråga, tjejen som brukar vara sidekick till Malin på livesändningarna, är hon inte typ sjukt tråkig? Verkar supernervös och säger inget intressant och roligt ALLS. Pratar konstigt också. Nej usch in med roliga människor som kan kommentera fan

Hon var där enbart för att hon är med i en stor podcast ”Della q”. Produktionen märkte väl att hon inte håll måttet säkert.
2020-03-09, 08:28
Medlem
Citat:

Har tänkt detsamma sedan första avsnittet då personerna skulle in i huset. Sjukt boring i tv. Hon tillför absolut ingenting.
2020-03-09, 08:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ja får obehagskänslor när jag lyssnar på henne.
2020-03-09, 08:40
Medlem
Vilka här inne (som kan urskilja en äkta rumpa från en med buttlift) tror att Julia har en fake röv?
Min tanke är att den är fake (har sett många i mitt liv) och hon verkar ju uppenbarligen bry sig om hur hon ser ut (med tanke på bröstförstorning och tränad kropp).
Har inget emot att personer gör buttlift (är så vanligt nu för tiden), är bara nyfiken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in