2020-03-09, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Amelia in action: https://streamable.com/5buy4

Bjuder på den

Livsnjutare
2020-03-09, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jag tänkte på samma. Hon är en expert på att frysa ut nya deltagare. Hon vill ha Lennie så jävla mycket men han bryr sig inte. Kan inte fatta ingen ser att Mergim ligger på golvet (han vill nog inte lägga sig med Alex eller med nya tjejen som har markerat hon har pojkvän på utsidan). De borde ju be Amilia gå lägga sig i rätt säng. Hoppas på damputbrott från Mergim snart hahaha!

Hennes tissar är fejk (silikonbröst erkände hon igår), men ändå ser de så hängiga och fläskiga ut. Sjukt osexigt tycker jag.

Tycker det liknar mer två taxöron som kikar fram till och från
2020-03-09, 03:10
Avslutad
Julia i lördags - "Gud vad kul, nu kör vi. Fy fan, jag älskar sånt här skit"

Så jäkla skön
2020-03-09, 03:27
Medlem
137MGs avatar
Någon som kollar sovrum 1?
2020-03-09, 03:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Någon som kollar sovrum 1?

Jasse och Martin hånglar, eller?
2020-03-09, 03:32
Medlem
137MGs avatar
Kikade in snabbt innan jag skulle lägga mig och såg Martin ovanpå Jassa så trodde på action, men tydligen inte
2020-03-09, 05:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Lenny verkar vara en reko grabb men passar inte in i BB och det bästa är att han får lämna och därefter kommer hans pojkvän också gå ut självmant är 100 på det
Lennie är skittråkig, skulle inte sakna honom ett dugg. Mergim dock vill man ju ha kvar, killens utbrott är underhållande.
2020-03-09, 07:07
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Yes ! Sagt det flera ggr.Vi röstar ut Lennie!
Vi röstar med mobil, ipad ,app osv.
Vi gör ett försök och hoppas !

Jag är på!
2020-03-09, 07:14
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast oavsett är hennes beteende inte okej, och hon kan inte skylla det på någonting. Varken dåligt självförtroende eller att hon är inlåst. Absolut att det tär på psyket att vara inlåst på det sättet de är, men bara för det får man inte bete sig hur som helst. Är man någorlunda sansad som person vet man fortfarande vad som är rätt och fel fast man utsätts för psykisk påfrestning. Det är en FÖRKLARING, absolut. Men långt ifrån en ursäkt.

Hennes problem är att hon saknar självkritik och förmågan till självreflektion - och tycker att alla andra runt henne gör fel utom hon själv. Hon skyller allting på yttre omständigheter snarare än att se till sig själv och sitt eget ansvar i de situationer hon hamnat och hamnar i.

Amen! Hon är en otrolig diva som tror att hon får som hon vill om hon gråååter stora krokodiltårar och gör sig själv till offer! Hon isolerade sig med Anty, Mergim och Lennie flera veckor och totalt dissade övriga deltagare och blir förvånad och kränkt när de inte tar emot henne med öppna armar efter att hon spytt galla över övriga men hennes bästis åkt ut. Har dessutom mage att sitta och säga till Lisa att hon baaaara har EN person i huset och det är Lennie. Hoppas Lennie åker ikväll så blir det ännu värre så hon kanske lämnar. Jag är så sjukt less på henne och hennes divalater sen får hon må hur dåligt hon vill.

Vad i helvete håller hon på med som stöter på Martin och säger att hon vill ligga med honom? Tror hon att hon skaffar vänner så även om Martin och Jasse inte är ett par men man gör bara inte så! Hon bekräftar sig sannolikt med sex, vilket är beklagligt, men det är bara äckligt! Usch, UT med henne!
2020-03-09, 07:31
Medlem
Blaisens avatar
WOW!!Har inte kunnat titta på liven på 5 dygn nu och tittar på gårdagens program. VAD I HELVETE! VAD hade hänt om två killar trängt en tjej i duschen så som Julia och Jasse gjorde med Sami? Det hade blivit ett jävla liv på alla feminazis! Ledsen om jag är nr X på den bollen men har som sagt inte varit här.
Tycker det är förjävligt!
2020-03-09, 07:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullans kropp är så jävla hot. Vilken rumpa.
Hon är med 100% en vild jäkel i sängen. en sån man får klösmärken av på ryggen.
Skulle inte banga. Skulle vara flaggans dag i kalsongerna om man sov med henne i samma säng.

Mmm hon har faktiskt en sjukt skön kropp. Naturligt vacker rumpa och sillisar på det. Men hon är så flippad att man blir lite avtänd. Och hennes piss fasoner har jag svårt för. Det skulle behövas några män i kö för att göra henne lycklig i sängen.
2020-03-09, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
WOW!!Har inte kunnat titta på liven på 5 dygn nu och tittar på gårdagens program. VAD I HELVETE! VAD hade hänt om två killar trängt en tjej i duschen så som Julia och Jasse gjorde med Sami? Det hade blivit ett jävla liv på alla feminazis! Ledsen om jag är nr X på den bollen men har som sagt inte varit här.
Tycker det är förjävligt!

Håller med. Jag såg det live, han försökte skämta bort det med Glasman (naturligt att man reagerar så säkert) men han såg riktigt ledsen ut efteråt när han sagt själv i poolen.

Han var helt naken också så han måste känt sig riktigt utsatt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in