2020-03-08, 22:25
Medlem
Hahah sami och glasmans konversation i poolrummet efter freezen

”-Martin passade på att smaska på både Lisa och Amilia när jassa stod i duschen, han är ful dendär”
2020-03-08, 22:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Hahahaha, jag kan inte låta bli att skratta ibland när dom visar Glasmannen. Han kan se så borta ut
2020-03-08, 22:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
VAD FAN GÖR NI!?

Under freeze står man helt stilla och håller sin mun stängd!

Ge dem som fjantar sig straff, ett hårt straff.
Fjollor som försöker vara roliga, om man tappar det och börjar asgarva kan det väl vara okej, men att fjanta sig ska straffas!

Den enda som verkar fatta poängen är Lisa.

Stå helt stilla, ska det göras mer underhållning så kommer BB spexa till det.
(som t.ex. med partysvinet)

Dagis, får cancer när jag hör Mergim stå och säga vad han var påväg att göra vid varje freeze, KÄFTEN!

JAOG SKULLE BAURA KRAUMA LENNIE

Eller är det bara jag?
Nej, jag håller med. Man blir jävligt förbannad på Mergim. Men no shit att han var på väg att göra något, liksom? Det är ju det som är hela vitsen. Han tänker högt hela jävla tiden och tror att det är kalasroligt.
2020-03-08, 22:26
Medlem
Globalisten55s avatar
Amilia sitter som vanligt och sprider skitsnack bakom ryggen,väldigt fegt att inte ta det med personerna.Ondskans ansikte😫
2020-03-08, 22:27
Medlem
xrlpyts avatar
De borde köra eldräkterna från 2011. Det var fantastiskt. Gärna i kombination med Freeze-uppdraget.
Medlem
Vad är det för feeeeeel på den stora kossan?
Hur kan man säga att det värsta man vet är glutenintoleranta och speciellt om de fejkar. Hon e ju helt rubbad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det spelar nog ingen roll vad de pratar om, för Lisa sitter alltid som ett frågetecken. Nu diskuterar de gamla telefoner. "Va!? ETT spel?". Hon är ju för fan törtysix, borde hon inte känna till sådant?
Hahaha hon bidrar faktiskt till en del komedi i huset! Hon fattar aldrig någonting som folket pratar om. Hoppas Victoria åker ut men känns inte som det tyvärr.
Medlem
Vore skönt om dom bestämde för att straffa kollektivt pga misskötsel av freeze n release.

Hela nästa vecka är det fattigvecka.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nja, om hon bara var överviktig men snäll, så hade det ändå kommit många kommentarer om hur fet hon är. Hon hade antagligen fått heta Blåvalen oavsett.

Synd.
Jaja. Men man hade inte stört sig lika mycket i alla fall. Du förstår min poäng? Att hon är en jävla skitsnackare hjälper liksom inte.
2020-03-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vi har ju dock vetat om det sen mergrim skulle färga ögonbrynen, så man är ju inte förvånad.

Ja, riktigt mesigt. Men BB orkar inte hitta på något extra straff.
2020-03-08, 22:28
Medlem
hoppas dem kör lilla bb hela nästa vecka sami hade gått in självmant
2020-03-08, 22:29
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Amilia sitter som vanligt och sprider skitsnack bakom ryggen,väldigt fegt att inte ta det med personerna.Ondskans ansikte😫

Ja, nu hatar hon glutenallergiker också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in