2020-03-08, 22:18
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Vad hände nu? Varför springer Martin omkring?
2020-03-08, 22:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Är det någon som kan förklara för mig varför Antonia ”Anty” Johnson har blivit så hatad? Hon spelade lite dubbelspel med Alex och kortstubins- mannen Mergim, men det måste bero på något mer? Jag vill tillägga att jag sett alla BB-avsnitt och kan inte komma på något annat hon ska ha gjort.
Även fast du har sett alla avsnitt så har du ändå missat massor. Hur nu det går till.
2020-03-08, 22:19
Medlem
__Alez__s avatar
Söndagar. Jobbar max 1-2 personer. 1 snubbe som springer mellan kamerorna.
Därför söndagar är så tråkiga.
2020-03-08, 22:20
Medlem
Amilia skulle varit så mycket mer attraktiv som person om hon var glad och försökte ge lite. Nu är hon så sjukt tråkig och sur så hon blir fulare varje sekund
2020-03-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Lilla BB finns väl inte ens kvar?
Var de inte i samma rum som Alex fick sin tatuering?

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, för BB verkar alldeles för mesiga. Man får ju inte vara elak.

Fattar inte varför de inte psykar dem som fan. Skickar in 10 flaskor bubbel nu, låter alla korka upp och sedan FREEZE, så kommer grisen och tar allt och försvinner. Vill se folk lacka.

Så jävla fattigt. De kan prata om produktionen och ha mickarna i röven om de så vill, utan konsekvenser.
2020-03-08, 22:22
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Aha! Jag följer det inte live så måste ha missat en hel del då!
Nja, Anty spelade tufft och hårt, hon var bossig och en ledarfigur och kämpade för att hålla ihop hennes grupp. Jag tror att många här hade gladeligen rättat in sig i ledet och följt henne.

Men nu blev det som det blev, hon åkte ut, och alla med ett tangentbord känner för att spy hat över henne. Det förtjänar hon inte, tycker jag.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Amilia skulle varit så mycket mer attraktiv som person om hon var glad och försökte ge lite. Nu är hon så sjukt tråkig och sur så hon blir fulare varje sekund
Ja, hade hon varit snäll hade ju inte folk här kallat henne en massa saker heller. Några enstaka tycks tro att det handlar om vikten, men det är ju inte ens vad det handlar om. En snäll och rar Amilia hade inte fått det hatet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Så jävla fattigt. De kan prata om produktionen och ha mickarna i röven om de så vill, utan konsekvenser.

Vi har ju dock vetat om det sen mergrim skulle färga ögonbrynen, så man är ju inte förvånad.
2020-03-08, 22:23
Medlem
Ytterligare ett skäl till att ha ut Lennie och ha kvar Victoria. Vill att Amilia ska gå självmant.
2020-03-08, 22:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
De har ett hus. De har deltagare som de kan leka med hur de vill. Alltså HUR DE VILL. Men de gör det inte.
2020-03-08, 22:24
Medlem
Vittvinochkokains avatar
VAD FAN GÖR NI!?

Under freeze står man helt stilla och håller sin mun stängd!

Ge dem som fjantar sig straff, ett hårt straff.
Fjollor som försöker vara roliga, om man tappar det och börjar asgarva kan det väl vara okej, men att fjanta sig ska straffas!

Den enda som verkar fatta poängen är Lisa.

Stå helt stilla, ska det göras mer underhållning så kommer BB spexa till det.
(som t.ex. med partysvinet)

Dagis, får cancer när jag hör Mergim stå och säga vad han var påväg att göra vid varje freeze, KÄFTEN!

JAOG SKULLE BAURA KRAUMA LENNIE

Eller är det bara jag?
2020-03-08, 22:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, hade hon varit snäll hade ju inte folk här kallat henne en massa saker heller. Några enstaka tycks tro att det handlar om vikten, men det är ju inte ens vad det handlar om. En snäll och rar Amilia hade inte fått det hatet.
Nja, om hon bara var överviktig men snäll, så hade det ändå kommit många kommentarer om hur fet hon är. Hon hade antagligen fått heta Blåvalen oavsett.

Synd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in