Citat:
Din beskrivning utav de här personerna överensstämmer med mina.
Jag vill ha kvar Julia, Sami och Glasman men endast Glasman ihop med Sami. Utan Sami hade Glasman varit lika tråkig som Lenny. Glasman och Sami är helan och halvan, bill och bull, ler och låghalm.
Martin, Lenny har inget att ge vad gäller underhållning.
Jasmin är heller inte vidare kul att se på längre. Barnslig och kamerakåt.
Mergim vill jag ha kvar eftersom han tillför drama. Han är en dramadrottning.
Vickan gillar jag. Alex vet jag inte riktigt. Han bara är där. En bra kille endast.
Martin, Lenny, Lisa kan åka ut utan att jag bryr mig så mycket.
Amilia vet jag inte om jag vill ha kvar eller inte.
Har jag glömt någon så är den osynlig för mig. Den nyaste vet jag inte vad jag tycker om än så länge.
Jag vill ha kvar Julia, Sami och Glasman men endast Glasman ihop med Sami. Utan Sami hade Glasman varit lika tråkig som Lenny. Glasman och Sami är helan och halvan, bill och bull, ler och låghalm.
Martin, Lenny har inget att ge vad gäller underhållning.
Jasmin är heller inte vidare kul att se på längre. Barnslig och kamerakåt.
Mergim vill jag ha kvar eftersom han tillför drama. Han är en dramadrottning.
Vickan gillar jag. Alex vet jag inte riktigt. Han bara är där. En bra kille endast.
Martin, Lenny, Lisa kan åka ut utan att jag bryr mig så mycket.
Amilia vet jag inte om jag vill ha kvar eller inte.
Har jag glömt någon så är den osynlig för mig. Den nyaste vet jag inte vad jag tycker om än så länge.
Jag håller med dig, Mergim var jag så lack på för nån vecka sen att jag ville ha ut honom som första person, men han har ryckt upp sig senaste dagarna och kan i sina stunder bjuda på sig och bidra till underhållningen så nu är det en 3-4 st som ska ut innan honom.
Kärleksparet Martin och Jazza lämnar mig helt oberörd och kan lika gärna lämna och ta in på hotel för att lätta på frustrationen. Lenny har gått från en hyvens kille till fjant och mähä, och hans frånfälle kan sannerligen bidra till en intressant utveckling i huset iom hans nära förhållande till Mergim och Amilia, och vilka de då skulle försöka knyta sig närmare.
Amilia är jag som du lite ambivalent med men hon har ett sätt och en roll som passar som en hand i en handske, i en såpa som Big Brother, hon är dessutom rätt smart och bidrar rätt ofta till underhållning med sin vokabulär.. Dock så är hon nog den Jag själv mest skulle störa mig på om jag var med i huset, och jag tycker inte hon förtjänar att vinna tävlingen genom sitt illsluga intrigerande, men med som top 3 tycker jag hon förtjänar att hamna lika väl som någon annan i huset, den underhållsmässiga kvalitén har hon i egenskap av intrigmakerska och sladdertacka, och fysiska påflugenhet
….Lisa kände jag ohygglig sympati med när hon stod mot Anty, men nu när självsäkerheten ökat iom vinsten så har den minskat också men jag tycker fortfarande om henne och vill inte ha ut henne närmsta tiden och är osäker på hur jag kommer att tycka längre fram.
….
Senast redigerad av 123.... 2020-03-08 kl. 22:28.
Senast redigerad av 123.... 2020-03-08 kl. 22:28.