Citat:
Ursprungligen postat av
Soltorkadetomater
Så där ja 🙌 nu jäklar!
Kommer sålla mig till ”tokstollarna” nu när jag köpt kolloidalt silver! Vet inte hur mycket man skall ta eller hur man tar det?! Spruta eller?
Vilket som så har jag det hemma ifall kroppen slår om och jag känner att man är på väg bort från jordelivet. Då jävlar, har 1 liter så borde räcka till något?
Har även antibiotika, enorma mängder mat, vanliga mediciner, vitaminer som fan, C-vitaminer i pulverform så kommer skita ned mig dagligen, ger rännskita men skrattar bäst som skrattar sist !
Har typ rymddräkt av prylar o skydd men dessa är inte till för att användas varje dag, de kommer jag ha om jag tvingas hjälpa någon till sjukhus... flera mutationer gör att man kan få mycket värre händelseförlopp med flera Corona virus i kroppen och dessa lär finnas på sjukhusen.
Tunga droger ifall att... last case scenario! Dead mans hand !
Va fan sluta nu med dina hysteriska fantasier. Du skapar ju bara panik med ditt hamstrande. Har du inte hört alls vad Anders Tegnell har sagt?! Det är större risk att träffas av blixten!
Sen undrar jag om du inte har ett jobb att sköta? Hur skulle det t.ex. se ut om alla som kände sig lite febriga stannade hemma från jobbet bara för att man har varit ute och åkt lite skidor i Italien? Jag har då åkt varje år och det har aldrig varit några problem. Nästa vecka blir inget undantag. Jag och familjen tänker då fan inte slösa bort några pengar för ett fjantigt litet virus som ändå inte går att se.
Är inte ett dugg orolig, det är ändå bara några få svaga och gamlingar som dör, precis som med flunsan. Fler dör av halkolyckor varje dag i världen så förstår verkligen inte vad alla yrar om. Skulle jag mot förmodan bli lite snuvig när jag kommer hem så är det bara att bita ihop och gå till jobbet precis som förr.
Det är ingen idé att ni skickar massa länkar på statistik och siffror från så kallade experter. Jag är så jäkla trött på alla hysteriska professorer som ska bestämma hur jag ska bete mig och tänka. Tack och lov så har vi folkhälsomyndigheten som tar den här bagatellen på ett mer lagom sätt.