2020-03-08, 16:38
Medlem
kermiths avatar
Fistfuck, ser jag i syne. Lennie utan husse och dessutom har roligt med gänget i poolen?
Är det en kall uträkning av Lennie inför morgondagen? Har husse talat om förr honom att försöka bonda främst med Martin och även resten av gänget. Eller har Lennie vågat ta det steget alldeles på eget initiativ även om han senare får utskällning av både husse och matte?
2020-03-08, 16:38
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hur lång tid innan BB avbryter poolmunpongliret? Bollen skulle helt perfekt kunna fastna i halsen
Tänkt på det jag också. Törs inte titta när de spelar munpong.
Och tycker att det är lite äckligt också.
2020-03-08, 16:39
Medlem
Lunatics avatar
Amilia i kök kameran. se vad hon har för intressant att säga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kissa på utegården är det så farligt?
Och i duschen är inte så farligt heller.
Men krukan kanske man kan lämna ifred
I duschen kissade hon på tre andra personer som Oxå duschade
På utegården mitt fram Sami o Jocke o inte så fräscht på en utegård med trägolv
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Va? Victoria skapar intriger? Det är Lisa som skapat allra dom flesta intrigerna. Inte minst i rosa sovrummet. Hon som gick och baktalade först av alla.

Victoria har bråkat med Alex som är sin bästavän över vem som sagt vad, och sen med Amilia över maten. Det är allt. Sen ligger hon och sover och tror hon är en PH spelare

Lisa har skapat flest intriger av dom två. Utan tvekan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Oj då. Var det så illa. Hon äter medicin, vilken vet jag inte men kombinationen kan vara livsfarlig och göra så att personen blir psykotisk eller galen.

Ja ja trollet får väl trolla loss då. Antagligen blir det väl tillfredsställd utav att hålla på som den gör. Knullar folk i tråden ungefär😂
Jag vet oftast inte vem som är troll i tråden men för det mesta klarar jag av knepiga människor.
Ett troll är en som ljuger i sina inlägg vilket jag inte gör
2020-03-08, 16:40
Medlem
Citat:
Neeej Lisa får inte åka ut, hon är ju drama!

Victoria som sover VARENDA dag, måste ut

Victoria skapar lite intriger. Lisa är bara jobbig som ska runt och hångla på allt och alla så fort hon är lite dragen. Snyftar när mergim säger hon bara tänker på sig själv. Stör mig så sjukt mycket på henne! Victoria stannar.
2020-03-08, 16:40
Medlem
amilia i kökskameran är på bristningsgränsen och vet inte vad hon gör i huset. hon säger att om Lennie ryker så kommer Mergim dra (tvivlar dock på det själv). Och hon kommer inte må bra av om Lennie åker ut!!

Ut med Lennieboy imorgon så får vi lite jävla show snälla
2020-03-08, 16:41
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Va? Victoria skapar intriger? Det är Lisa som skapat allra dom flesta intrigerna. Inte minst i rosa sovrummet. Hon som gick och baktalade först av alla.

Victoria har bråkat med Alex som är sin bästavän över vem som sagt vad, och sen med Amilia över maten. Det är allt. Sen ligger hon och sover och tror hon är en PH spelare
Hehehe klagar du på Viccan!. Men Anty pratade du bara gott om.
2020-03-08, 16:41
Medlem
Fettot grinar inför lisa i kökskameran, hon får ju skylla sig själv när hon är så förbannat lat o fet. vad är det för fel på människan
2020-03-08, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
amilia i kökskameran är på bristningsgränsen och vet inte vad hon gör i huset. hon säger att om Lennie ryker så kommer Mergim dra (tvivlar dock på det själv). Och hon kommer inte må bra av om Lennie åker ut!!

Ut med Lennieboy imorgon så får vi lite jävla show snälla

Det vore drömscenariot, däremot ifall mergim vinner tävlingen är det omöjligt... men jag vill ha ut bögrim så fort som möjligt, även innan fettot...
2020-03-08, 16:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hehehe klagar du på Viccan!. Men Anty pratade du bara gott om.

Xebbish är en Anty följare. Var försiktig. Ibland kommer det okej saker från xeb, men var försiktig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in