2020-03-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forthemmushrooms
Såg första igår så vet inte hur det varit innan, men hon verkar ju lite småpsyko, sitter inte och försvarar henne dock, säger bara att det är rena rama lekstuga där inne.
Hon blir en helt annan person av 1-2 cider , elak o tänder på alla cylindrar så fort nån yttrar sig . Kissar i varje hörn .
Kallar folk väldigt fula saker
Skapar bara bråk .
Det kommer hända nå allvarligt om hon får fortsätta
2020-03-08, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Fast att ta tid på hur långt man springer på ett manuellt löpband är omöjligt
no shit sherlock. men har man en hjärna och 2 välfungerande ögon så såg man att martin/mergim vann tävlingen... steppa upp NU
2020-03-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det kommer han givetvis göra. Läsa hur lite omtyckt han är. Men som sagt, låt han ryka på en omröstning så det svider extra.

Jepp, är med på att rösta ut Lisa imorgon. Sjukt trött på henne också. Känns som hon är inkvoterat på grund av hennes läggning. Hon skulle annars gått bort i ett tidigt skede av screening-processen.
2020-03-08, 16:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forthemmushrooms
Såg första igår så vet inte hur det varit innan, men hon verkar ju lite småpsyko, sitter inte och försvarar henne dock, säger bara att det är rena rama lekstuga där inne.
Ja, bara två som uppträder vuxet och det är Sami och Daniel.
2020-03-08, 16:23
Medlem
FarbrorAgges avatar
Ut snarast med alkisarna Julia och Lisa. Det är helt klart oetiskt att utnyttja uppenbara missbrukare i tv. Dessa två kan inte hantera alkoholen.

Men allra först ut med Lennie och Mergim som är två efterblivna deltagare.
2020-03-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
no shit sherlock. men har man en hjärna och 2 välfungerande ögon så såg man att martin/mergim vann tävlingen... steppa upp NU
Ja dom ligger bra till men det är omöjligt att säga , Martin stannade ofta upp på slutet , Mergim körde på hårt
2020-03-08, 16:24
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Ut snarast med alkisarna Julia och Lisa. Det är helt klart oetiskt att utnyttja uppenbara missbrukare i tv. Dessa två kan inte hantera alkoholen.

Först ut med blåvalen
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Sen idag säger hon att hon inte dricker så ofta o därför blir det så , när dom gick in i huset sa hon att hon dricker ofta
Ja ok. Den enda som vet vem hon är innerst inne är Julia men jag ser att hon inte är duktig på att dricka eller hur jag skall uttrycka det. Hon kan inte hantera alkohol. Alkoholterapeuter säger att folk har alkoholproblem om den fortsätter att dricka gång efter gång fast det går åt helvetet varje gång och att den ständiga slogan är " aldrig mer" . Jag tycker att Julia är så. Vet inte men förstår inte det där med att dricka tills endast reptilhjärnan fungerar. Man måste väl märka när man skall sluta tycket jag.Själv gillar jag inte känslan av att börja bli konstig. Tungan domnar bort eller vad sjutton som händer. Jag blir rädd utav känslan. Nej fy fasiken.
Tycker samtidigt att det är förbannat kul att se andra vara fulla. Ibland under helger kan jag se folk som är så fulla att de måste gå efter husväggen, eller ramlar framåt och stannar och ett steg bakåt . Helknasigt😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Sen beror det på hur snabbt dom fick bandet att röra sig o det är Oxå väldigt svårt att se med blotta ögat
2020-03-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge

Japp dessa 4a har jag tröttnat på och tillför inte så mycket förutom olga men nu ska hon ju sluta dricka.
Lisa/lennie imorgon
nästnästa måndag hoppas jag på att mergim åker.
måndagen efter det får gärna fettot/julia lämna
2020-03-08, 16:25
Medlem
Boonks avatar
Hur lång tid innan BB avbryter poolmunpongliret? Bollen skulle helt perfekt kunna fastna i halsen
2020-03-08, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja ok. Den enda som vet vem hon är innerst inne är Julia men jag ser att hon inte är duktig på att dricka eller hur jag skall uttrycka det. Hon kan inte hantera alkohol. Alkoholterapeuter säger att folk har alkoholproblem om den fortsätter att dricka gång efter gång fast det går åt helvetet varje gång och att den ständiga slogan är " aldrig mer" . Jag tycker att Julia är så. Vet inte men förstår inte det där med att dricka tills endast reptilhjärnan fungerar. Man måste väl märka när man skall sluta tycket jag.Själv gillar jag inte känslan av att börja bli konstig. Tungan domnar bort eller vad sjutton som händer. Jag blir rädd utav känslan. Nej fy fasiken.
Tycker samtidigt att det är förbannat kul att se andra vara fulla. Ibland under helger kan jag se folk som är så fulla att de måste gå efter husväggen, eller ramlar framåt och stannar och ett steg bakåt . Helknasigt😂😂😂

Ja o blir man aggressiv så har man problem med alkohol , inte gör det saken bättre att hon kissar på folk o på utegården o i krukor mm heller

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in