Citat:
Ursprungligen postat av
rammi73
Sen idag säger hon att hon inte dricker så ofta o därför blir det så , när dom gick in i huset sa hon att hon dricker ofta
Ja ok. Den enda som vet vem hon är innerst inne är Julia men jag ser att hon inte är duktig på att dricka eller hur jag skall uttrycka det. Hon kan inte hantera alkohol. Alkoholterapeuter säger att folk har alkoholproblem om den fortsätter att dricka gång efter gång fast det går åt helvetet varje gång och att den ständiga slogan är " aldrig mer" . Jag tycker att Julia är så. Vet inte men förstår inte det där med att dricka tills endast reptilhjärnan fungerar. Man måste väl märka när man skall sluta tycket jag.Själv gillar jag inte känslan av att börja bli konstig. Tungan domnar bort eller vad sjutton som händer. Jag blir rädd utav känslan. Nej fy fasiken.
Tycker samtidigt att det är förbannat kul att se andra vara fulla. Ibland under helger kan jag se folk som är så fulla att de måste gå efter husväggen, eller ramlar framåt och stannar och ett steg bakåt . Helknasigt😂😂😂