2020-03-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hur lång tid innan BB avbryter poolmunpongliret? Bollen skulle helt perfekt kunna fastna i halsen
Ja det är inte bara farligt utan äckligt... är det tv4 som ansvarar för deltagarna eller vem står till svars ifall någon avlider pga en pingisböll
2020-03-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp dessa 4a har jag tröttnat på och tillför inte så mycket förutom olga men nu ska hon ju sluta dricka.
Lisa/lennie imorgon
nästnästa måndag hoppas jag på att mergim åker.
måndagen efter det får gärna fettot/julia lämna
Hon har sagt att hon inte ska dricka efter varje fest
2020-03-08, 16:28
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Först ut med blåvalen

Nej, absolut inte. Hon är femma på listan över deltagare som inte kan hantera sig själv när de dricker eller inte tillför något i gruppdynamiken och/eller i programmet:

Ut först ska:
1. Lennie
2. Mergim
3. Lisa
4: Julia
5. Amilia
6. Jassa
7. Martin
Senast redigerad av FarbrorAgge 2020-03-08 kl. 16:30.
2020-03-08, 16:29
Medlem
nya tjejen verkar bonda bra med julia
2020-03-08, 16:30
Medlem
Reservations avatar
Följer inte BB, Men vad var det med Joakim Lundell? är han med i BB?
2020-03-08, 16:30
Medlem
Nu har Lennie tröttnat på Amilia och joinar Glasman och Sami i poolen. Helt rätt!
2020-03-08, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Jepp, är med på att rösta ut Lisa imorgon. Sjukt trött på henne också. Känns som hon är inkvoterat på grund av hennes läggning. Hon skulle annars gått bort i ett tidigt skede av screening-processen.

Neeej Lisa får inte åka ut, hon är ju drama!

Victoria som sover VARENDA dag, måste ut
2020-03-08, 16:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nej, absolut inte. Hon är femma på listan över deltagare som inte kan hantera sig själv när de dricker eller inte tillför något i gruppdynamiken och/eller i programmet:

Ut först ska:
1. Lennie
2. Mergim
3. Lisa
4: Julia
5. Amilia
6. Jassa
7. Martin
Bra lista, men Jassa på 4, Amilia på 3, så vore den ännu bättre.
2020-03-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Neeej Lisa får inte åka ut, hon är ju drama!

Victoria som sover VARENDA dag, måste ut

Victoria skapar lite intriger. Lisa är bara jobbig som ska runt och hångla på allt och alla så fort hon är lite dragen. Snyftar när mergim säger hon bara tänker på sig själv. Stör mig så sjukt mycket på henne! Victoria stannar.
2020-03-08, 16:35
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Varför frågar du ett troll om vad som hände? Du har varit med i tråden sen start och bör veta att du inte ska citera användaren som du nyss gjorde.
Hen är endast här för att gå emot folks åsikter, för att känna sig speciell.

Julia var psykotisk hela kvällen igår. Pendlade mellan att skoja och vara gravallvarlig - kallade Jasse för falsk fitta och att hon bara var där för TV-tid, 1 minut senare vände hon allt till att det var skoj men vi alla såg vad som hände. Hon kastade syltburkar och en tallrik på Sami som faktiskt fick ont m.m.
Oj då. Var det så illa. Hon äter medicin, vilken vet jag inte men kombinationen kan vara livsfarlig och göra så att personen blir psykotisk eller galen.

Ja ja trollet får väl trolla loss då. Antagligen blir det väl tillfredsställd utav att hålla på som den gör. Knullar folk i tråden ungefär😂
Jag vet oftast inte vem som är troll i tråden men för det mesta klarar jag av knepiga människor.
2020-03-08, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Victoria skapar lite intriger. Lisa är bara jobbig som ska runt och hångla på allt och alla så fort hon är lite dragen. Snyftar när mergim säger hon bara tänker på sig själv. Stör mig så sjukt mycket på henne! Victoria stannar.

Va? Victoria skapar intriger? Det är Lisa som skapat allra dom flesta intrigerna. Inte minst i rosa sovrummet. Hon som gick och baktalade först av alla.

Victoria har bråkat med Alex som är sin bästavän över vem som sagt vad, och sen med Amilia över maten. Det är allt. Sen ligger hon och sover och tror hon är en PH spelare
2020-03-08, 16:38
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Ja o blir man aggressiv så har man problem med alkohol , inte gör det saken bättre att hon kissar på folk o på utegården o i krukor mm heller
Kissa på utegården är det så farligt?
Och i duschen är inte så farligt heller.
Men krukan kanske man kan lämna ifred

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in