2020-02-13, 02:34
Medlem
Har satt på grannens 17-åriga dotter ett par gånger. Mitt sovrum ligger i direkt anslutning till deras lägenhet så dom har sannolikt hört hennes stönanden när jag pumpat på henne bakifrån.
Till saken hör att jag är mycket god vän med grannarna.
Dottern brukar smita in till mig och sen får hon sig en rejäl omgång.

Grannarna skulle bara veta att deras dotter står på alla fyra i min säng iklädd en grymt porrig latexutstyrsel och ber om att jag ska knulla henne i stjärten.

Ha ha. Jag njuter varje gång jag träffar grannarna.
Citera
2020-02-15, 11:59
Medlem
Under ett badhusbesök i fyran så tvingade jag och några grabbar ner bikinitrosorna på en tjej i klassen för vi ville se hur en snippa såg ut. Hon lipade och läraren fick utbrott Fick tur nog inget samtal hem för läraren såg inte precis när det hände och hade svårt att bevisa vilka som var med och gjorde det. Har fortfarande dåligt samvete då och då när jag tänker på händelsen.
Citera
2020-02-20, 17:05
Citat:
Ursprungligen postat av En-Lydig-slyna
Har haft ett förhållande med en Dominant kvinna i snart två år (hon 55 - jag 26, jag kallar henne M här).
Pga jobb (mest hennes) så kan vi inte ses 24/7 men när hon känner för det så brukar order komma per SMS och om så behövs så får jag bevisa genom att MMSa/maila bilder/filmer.

Anyway, i somras så blev jag tvungen att på kort varsel följa med min pappa till hans sommarstuga en helg för att hjälpa till då taket i ett av rummen hade läckt, den består av kök, sovrum, vardagsrum och bastu. Det var en helg som hon egentligen hade planerat för mig och hon blev inte alls glad på mig men lät mig åka.

Väl uppe så röjde vi och rev upp golv, monterade fläktar mm).
Sen fixade jag middag medan pappa slog i gång bastun.
Vi åt och drack lite vin till, mest pappa då jag inte dricker särskilt mycket.
Sen bastade vi, jag med vatten och pappa med öl och whiskey.
Sen när vi skulle lägga oss så insåg vi att det skulle vara omöjligt att sova i vardagsrummet pga fläktarna. I sovrummet finns det en dubbelsäng som vi fick dela på.

Jag hade fått några SMS från M under dagen men inget särskilt egentligen.
När jag SMSade henne godnatt, som jag alltid måste göra, så kom svaret snabbt att jag måste spruta innan jag somnade. Det skulle filmas och skickas till henne.
Jag förklarade då för henne hur det låg till med sovplatser och att det inte kändes ok att ligga och runka och filma när pappa sover bredvid.
Då ville hon ha ett kort på pappas kuk.
Pappa sov som sagt, tack vare jobbandet och alkoholen så sov han tungt. Lyckligtvis.
För säkerhets skull så försökte jag prata med honom, utan respons. Jag buffade till honom, även det utan någon respons.
Då lyfte jag försiktigt på hans täcke och tog ett kort på hans kuk och skickade till M.
Snabbt kom svaret: "Ville jag se en liten ynklig kuk kunde jag tittat på din kuk, slyna! Jag vill se den hård. Ordna det ditt jävla luder!".

Nu blev det jobbigt kände jag, och skickade tillbaka "Hur?", bara för att vinna lite tid.
Svaret kom lika fort som tidigare: "Du får väl använda munnen som vanligt, slyna! Och du ska filma det! Du är ju ett sprutluder så du kommer att älska det! Haha!!"

Där satt jag, magen värkte och jag småsvettades. Jag har aldrig gått hennes vilja tidigare och var rädd för konsekvenserna då hon har en hel del foton och filmer på mig, hon har även tillgång till mina konton (login och lösen) mm.
En av, alla, hennes kinks är just incestplay. Jag har fått suga av flera killar (gubbar) som har fått itutat att jag är hennes son, jag har fått kalla dem pappa osv. men det här var något helt annat.

Jag SMSar henne och ber att få ett annat uppdrag vilket hon nekar.
Istället ringer hon mig på FaceTime och säger "Sätt igång nu slyna, visa hur duktig och lydig du är!"

Så jag håller telefonen så att hon kan se och knuffar till pappa en gång till samtidigt som jag ropar "Pappa!" ganska högt. Ingen respons alls.
Så jag lyfter undan täcket och känner på hans kuk. M säger "Sätt fart nu slyna!".
Jag börjar smeka kuken och M säger "Seså, stoppa in den i munnen slyna, du vet att du vill! Haha.".
Så jag böjer mig fram, gapar och låter den slaka kuken glida in mellan läpparna. Den är nästan lika stor i slakt tillstånd som min egen är vid stånd.
"Sug nu slyna, sug pappas kuk hård!" väser M.
Kuken växer sig hård i min mun, och till slut säger M "Duktig slyna, nu får du lägga dig och sova!" detta efter att pappa grymtat till och vänt sig lite inåt sängen.
Ordern var att jag skulle naken, med ryggen mot pappa och låta hans kuk ligga mot min röv så att jag låg under delvis mitt eget och delvis under hans täcke.

DET var en av de omoraliska sakerna jag har gjort. Blivit beordrad att göra.

Måste veta: Gillade du det och har du testat nåt liknande efter?
Citera
2020-03-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frisedeln
Ja, inte lätt att svara på. Mycket har det blivit under årens lopp, men kanske det " värsta " eller " bästa " hur man nu väljer att se på det var väl att jag fotograferade min dotter mer eller mindre naken när hon besökte mig efter 10-års frånvaro i mitt liv ( 10-17 år ) Det var hennes förslag, och hon behövde inte tjata.

PS Fotografierna förstördes kort därefter DS

Din riktiga dotter?
Citera
2020-03-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challenger-74
För några år sedan fick jag via jobbet kontakt med en kvinna som relativt nyligen hade flyttat hit från Iran. Hon var/är gift med en svensk man. Vi började hänga lite efter jobbet och det märktes att hon var ganska förtjust i mig.

Efter en tids umgänge hamnade vi oundvikligen hemma hos mig. Hon knullade som en besatt. Oralt, vaginalt, analt, ansiktssprut. Ett av mina bästa knull. Det slutade med att hon hur som helst blev skitsur eftersom jag inte var intresserad av att inleda något förhållande med henne eftersom hon var gift. Hon stormade ut och sedan dess har vi inte hörts av. Ibland ser jag dem på stan och jag undrar om han vet att jag satte på hans fru.

—-
Kanske borde jag kontakta henne igen...

Var det ett vanligt äktenskap eller ett skenäktenskap?
Citera
2020-03-04, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpes99
Finns det gränser? :-)
Nee kör hårt
Citera
2020-03-04, 18:41
Medlem
JBernards avatar
Pruttade högljutt under finstämt samlag.
Citera
2020-03-05, 09:04
Medlem
Creap1s avatar
hm...
kissat på mitt ex,
knullat horor när vi var tillsammans, shemales också.

En gång åkte jag hem me en brud efter krogen, knullade hela natten för att sedan åka direkt till mitt ex och knulla henne, hon sög av mig o smakade på ludret jag knullat under natten.

men de visste hon såklart inte.
Citera
2020-03-08, 13:45
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndAllThat00
Var det ett vanligt äktenskap eller ett skenäktenskap?

Så vitt jag vet är de fortfarande gifta. Så jag skulle säga ett vanligt, riktigt, äktenskap.
Citera
2020-03-08, 15:41
Medlem
Citat:
Så vitt jag vet är de fortfarande gifta. Så jag skulle säga ett vanligt, riktigt, äktenskap.

Var höll hennes man hus medan ni hade det skönt? Helt sjukt ju att hon ville ha ett förhållande med dig samtidigt som hon hade en make hemma.
Citera
2020-03-08, 21:39
Medlem
Challenger-74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndAllThat00
Var höll hennes man hus medan ni hade det skönt? Helt sjukt ju att hon ville ha ett förhållande med dig samtidigt som hon hade en make hemma.

Vem vet? Han kanske jobbade över eller något.
Citera
2020-03-09, 10:35
Medlem
Citat:
Vem vet? Han kanske jobbade över eller något.

Frågade du aldrig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in