2020-03-08, 10:33
Medlem
Julia har lite bakisångest.
2020-03-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sami och Julia gör ju bäst tv.
Julia är lite knäpp och allt hon gör förstår man inte, men det händer ju grejer.
Hon är kul både nykter och full.
Dagens Julia kommer att gå långt så länge hon inte sitter mot Sami.
Jag håller med, jag gillar Julia. Har dock sett i Facebook-gruppen och i kommentarerna på Instagram att folk inte tycker om henne alls, just av den anledningen.
Medlem
Bara för att spåna lite:

Har deltagare nånsin fått rösta ut en annan deltagare?

Jag skulle vilja se om dom är smarta/tävlingsinriktade nog att rösta ut Sami

Sami är utan tvekan min favorit, men det skulle ändå vara intressant att se om dom gjorde det. Känns som att det skulle krävas nåt sånt för att inte ska vinna(eller att han går ut självmant)
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Pk folk el vete fan vad det är !
Valet nu är ju nästan lika självklart som när vi röstade ut Antonia. Att hon försvann var första steget och nu måste vi fullfölja. Det går inte att ändra riktning nu.
Ja förstår inte hur vissa kan missa detta tillfälle till att få bättre tv.
2020-03-08, 10:35
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Sami och Julia gör ju bäst tv.
Julia är lite knäpp och allt hon gör förstår man inte, men det händer ju grejer.
Hon är kul både nykter och full.
Dagens Julia kommer att gå långt så länge hon inte sitter mot Sami.

Ja exakt ,jag gillar Julia !
2020-03-08, 10:36
Medlem
kendallos avatar
Den här rökrutan och restriktionerna runt den är ju skitlarviga. Att tv4 förser deltagarna med alkohol och vad det innebär, men RÖKNING är hemskare än hemskast, bara en person i taget får röka, och den får inte prata när den röker, och man undviker att ha rökande deltagare i bild när de röker - jamen vilket sjuuuuuuukt hyckleri det är!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag håller med, jag gillar Julia. Har dock sett i Facebook-gruppen och i kommentarerna på Instagram att folk inte tycker om henne alls, just av den anledningen.
Där har du en anledning till att vi måste hålla ihop här inne!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Jag skrev det i natt, att Lisas sexuella frustration är läskigt nära sexuella trakasserier.
Jaa, faktiskt. Tänkte först att hon drev, men förstod rätt snabbt att det låg annat bakom. Mest för att hon inte har humor/social kompetens nog att driva öht.
2020-03-08, 10:38
Medlem
Chandler Bings avatar
Mitt beslut står fast, Lisa ska ut, resten tar jag beslut om i nästa vecka. Hon tillför absolut ingenting.
2020-03-08, 10:38
Medlem
aina08s avatar
Seriöst. Ser jag rätt!?
Ar Amilia i köket för att ge andra frukost!?
Är det första gången under hennes köksvecka som hon verkligen gör nåt!?
Passande när det är sista dagen...
2020-03-08, 10:39
Medlem
Citat:
Där har du anledningen till att vi måste hålla ihop här inne!
När det kommer till Julia, absolut. Men när det kommer till att rösta ut Lennie eller Lisa tycker jag vi kör på att i'ts every man for himself
2020-03-08, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Sa aldrig att jag skulle kunna bli intresserad av honom, för det skulle jag inte kunna bli. Det jag syftat på är att jag skulle kunna hångla med honom/hålla på med honom - i ett scenario där jag är inlåst i huset med de killar som är där just nu och det inte finns så mycket att välja på (skulle välja Lennie över Martin alla dagar i veckan, f.ö., både personligheten och utseendet). Herrnyfiken frågade om tjejer tycker Martin är attraktiv, och jag svarade att jag tyckte det vid en första anblick men inte längre (för att hans torra personlighet drar ned hans utseende). Men jag skulle aldrig kunna få några som helst känslor för honom, mer än att stilla något slags närhetsbehov (om nu det skulle uppstå, jag är ingen närhetskrävande person i vanliga fall, snarare tvärtom) just pga hans personlighet.
Ja men du skulle vilja stilla det med honom enbart pga att han är snygg?
Tror du att det är det jasse gör? Jag tror hon är kär påriktigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in