2020-03-08, 10:24
Medlem
MrsVanity1s avatar
Tycker vi kör ut Lennie denna gång . Blåvalen och Bögrim kommer ju att få panik !
2020-03-08, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är klart att vissa blir påverkade av att det sker diskussioner om vem som ska lämna, speciellt om man är velig eller inte bryr sig så mycket.

Både ja och nej.

Det är som att rösta blankt. Mer det jag vill åt.

Om 7/10 - 9/10, här på Flashback handlar om samma sak under rösttimmarna, då är det bara att lägga ihop ett plus ett så förstår man nog.

Men är åsikterna väldigt osäkra och spridda, då röstar man givetvis på vad som känns bäst. Men annars blir det bara som att kasta rösten i sjön.
2020-03-08, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giag88
Kunde inte sagt det bättre själv. Så fruktansvärt less på Lisa! Hon verkar missat #metoo också
Jaa, hon var riktigt obehaglig igår. Julia också, för den delen. När de är på pickalurven kan ingen av dem ta när folk säger nej/visar att de inte vill.
2020-03-08, 10:29
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Tycker vi kör ut Lennie denna gång . Blåvalen och Bögrim kommer ju att få panik !
Förstår inte hur folk kan missa detta tillfälle.
Vad hände här på Flashback. När blev folk mesiga!?
Självklart vill vi se kaos.

Läste bästa liknelsen I BB-gruppen.
De som vill ha kvar Lennie är samma kvinnor som står packade och gör bort sig på Ladies night i hopp om att få se en bar överkropp.
Medlem
Håller faktiskt med Julia i detta - att alla tjatar om Olga och hetsar om att "hon ska komma fram", men när hon väl gör det och något händer så är det inte okej längre.

Har märkt att många hetsar väldigt mycket under festerna, inte konstigt att hon spårar och drar allting till sin spets?
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Ni låter som sadister som vill ta ut Lennie för att folk ska lida!!! Herregud!! Man tar ut personen man ogillar, inte för att få andra att lida.

Normalt skulle ja hålla med(dock ej sadist delen)men dessa 2 är avskrap till människor och man tål dem inte !
Dom har verkligt lyckats genom sina ruttna personligheter irritera folk till en oanade höjder!

Och Blåvalen är ta mig fan vidrig !
2020-03-08, 10:30
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Förstår inte hur folk kan missa detta tillfälle.
Vad hände här på Flashback. När blev folk mesiga!?
Självklart vill vi se kaos.

Läste bästa liknelsen I BB-gruppen.
De som vill ha kvar Lennie är samma kvinnor som står packade och gör bort sig på Ladies night i hopp om att få se en bar överkropp.

Pk folk el vete fan vad det är !
2020-03-08, 10:31
Medlem
Snacka om att skylla gårdagen på ett spöke typ..Fyfan vad pinsamt.

Så ska jag säga i rätten också, folk triggade mig att bli "Måns", de fick "Måns" att elda upp bilar...
2020-03-08, 10:32
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Jaa, hon var riktigt obehaglig igår. Julia också, för den delen. När de är på pickalurven kan ingen av dem ta när folk säger nej/visar att de inte vill.
Sami och Julia gör ju bäst tv.
Julia är lite knäpp och allt hon gör förstår man inte, men det händer ju grejer.
Hon är kul både nykter och full.
Dagens Julia kommer att gå långt så länge hon inte sitter mot Sami.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Pk folk el vete fan vad det är !
Hahahah när man vill kalla folk PK, för att det är inne i ens krets att göra det, men inte riktigt vet vad det innebär så man slänger in det i valfri diskussion för att få ryggdunk av polarna
Medlem
kendallos avatar
Citat:

Jag skrev det i natt, att Lisas sexuella frustration är läskigt nära sexuella trakasserier.
2020-03-08, 10:33
Medlem
Gutis avatar
Hur blev det, Drack Glasman igår?

Jag är så kluven vem jag vill ha ut, tål inte Lisa överhuvudtaget, sjukt jobbig att lyssna på. Lenny är det andra alternativet för han är den trygga och ”goda” i ett gäng som är som en tickande bomb och försvann han så kan det bli lite kaos. Har inget emot honom alls egentligen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in