Citat:
Ursprungligen postat av
Erding
Jag är inte ute efter att bråka eller något Bara genuint undrade vad det var som gick dig att säga att du hade kunnat bli intresserad av honom då du tyckte han verkade tråkig så då frågade jag bara om det var hans utseende som gjorde dig intresserad.
Sa aldrig att jag skulle kunna bli intresserad av honom, för det skulle jag inte kunna bli. Det jag syftat på är att jag skulle kunna hångla med honom/hålla på med honom - i ett scenario där jag är inlåst i huset med de killar som är där just nu och det inte finns så mycket att välja på (skulle välja Lennie över Martin alla dagar i veckan, f.ö., både personligheten och utseendet). Herrnyfiken frågade om tjejer tycker Martin är attraktiv, och jag svarade att jag tyckte det vid en första anblick men inte längre (för att hans torra personlighet drar ned hans utseende). Men jag skulle aldrig kunna få några som helst känslor för honom, mer än att stilla något slags närhetsbehov (om nu det skulle uppstå, jag är ingen närhetskrävande person i vanliga fall, snarare tvärtom) just pga hans personlighet.