2020-03-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tur att inte Lisa är dum i huvudet då, haha!
Jo hon med, men hon är vettigare än julia enligt mig. Jullan är helt sprängd.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sami släppte ut gas i rummet och Glasman överlevde, efter det så vart dom ett med varandra
Wtf hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Håller med ut med Lennart
Hahahaha Lennart
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fan vad ful Amilia är försöker leka sexig. Lennie känner sig jätteobekväm. Till slut säger han ”Du har något där mellan tänderna”
Fattar inte varför han är så mesig. Kan han inte tydliggöra han inte är intresserad av henne på det sätt hon är.

Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Måste bikta mig.

Jag har varit Glasman & Sami-fan sedan första veckan. De var så sköna med deras bubbelnugg-snack och icke-paktande. Men nu har jag ledsnat! Nu har de blivit lika äckliga och icke-unika som resten av gnällgänget. De snackar pakt-/ och taktiksnack och bubblar för mycket skit om Jasse (obefogat! Hon har aldrig pratat skit om dom) - detta på grund av att hon försöker vara social med alla i huset. Vad gör dom? Jo, de sitter supertrista i ett hörn och gnäller.

Glasmans fyllegnäll och Samis besvikelse igår för att halva gängen inte var nöjda med uppdelningen av alkoholen var droppen. Jag hade varit lika missnöjd med den uppdelningen. Julia förklarade rätt bra om den saken.

Skärpning!

All makt Jasse, vår befriare!
Allvarlig, har du någonsin gillat Daniel och Sami? Tror inte det, tyvärr.
Du har gillat Jassa från början, men fattar inte att hon gjort bort sig i kladdandet på Martin.😀
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ska vi slå vad? Närmast vinner, när börjar lisa kåtsnyfta? Jag tror innan kl 22.
Vad tror ni?
21:14
2020-03-07, 20:39
Medlem
Citat:
Jo hon med, men hon är mer normal än julia enligt mig. Jullan är helt sprängd.

Detta är BB, man ska vara sprängd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag är fan beredd på att rösta ut Glasman så fort han sitter nominerad. Han har gjort Sami så jäkla bitter. Dom gör inget annat än och hatar på Jasse just nu bara för hon umgås med andra i huset
Ja, tror Sami är mycket roligare utan Glasmans påverkande. Glasman drar verkligen ned honom så han ska bli en skvallerkärring som honom. Sen säger han ”Men detta är inte skitsnack utan vi ventilerar bara” ja kanske i början men inte när man nämner samma person/personer varje tillfälle man får.
Medlem
Är det någon som har en aning vilken låt Julia tjatar om. Den som hon säger att hon och Jassa dansat till.
2020-03-07, 20:40
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Försöker Mergina efterlikna en ung Elton John i dom där glajjorna eller ?
Kanske. Påminner även en hel del om hans ursprung, Kosovo-Alban (maffia wannabee) typ.
2020-03-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Allvarlig, har du någonsin gillat Daniel och Sami? Tror inte det, tyvärr.
Du har gillat Jassa från början, men fattar inte att hon gjort bort sig i kladdandet på Martin.😀
Du taggade nog mitt inlägg fel där! Haha
2020-03-07, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Detta är BB, man ska vara sprängd.
Man ska ingenting, det är din åsikt vad du tycker bara.
2020-03-07, 20:41
Medlem
riskns avatar
Glasman och Sami slickar sina egna rövar lite för mycket för mig om hur lätta och goda de är. Lite ödmjukhet skulle ej vara fel och de dricker ju inte ens så man kan ej skylla på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in