2020-03-07, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Några 4% flaskor Smirnoff 👎😂Så fort Glasman har chansen så baktalar han Jasmine och Julia.Vidrigt när man är i samma gruppering.Han e så satans svartsjuk där e problemet.Han var ju bästa vän med Jassa innan Martin ankom
Vad har han sagt?
2020-03-07, 20:32
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Amilia, du kan ju börja plocka lite i köket nu.
Hon har inte tid med det, hon sitter och planerar köksmötet hon och Vickan ska ha.
2020-03-07, 20:33
Medlem
Globalisten55s avatar
När jag nu ser hur Lenny är och hur mesig människan faktisk är så kan han lika bra lämna på måndag
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Några 4% flaskor Smirnoff 👎😂Så fort Glasman har chansen så baktalar han Jasmine och Julia.Vidrigt när man är i samma gruppering.Han e så satans svartsjuk där e problemet.Han var ju bästa vän med Jassa innan Martin ankom

Nej han ser nu att både Jassa och Julia inte är de han trodde från början. Han ser att de inte är pålitliga och lojala till 100%. Det gör han med Sami också efter att Jocke var där.
Medlem
Amilia är bara dunderkåt för hon är ful och jobbig som fan och gillar inte när killar dissar henne så pga lennys diss blir hon ännu mer kåt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av My-name-is-Luka
Måste bikta mig.

Jag har varit Glasman & Sami-fan sedan första veckan. De var så sköna med deras bubbelnugg-snack och icke-paktande. Men nu har jag ledsnat! Nu har de blivit lika äckliga och icke-unika som resten av gnällgänget. De snackar pakt-/ och taktiksnack och bubblar för mycket skit om Jasse (obefogat! Hon har aldrig pratat skit om dom) - detta på grund av att hon försöker vara social med alla i huset. Vad gör dom? Jo, de sitter supertrista i ett hörn och gnäller.

Glasmans fyllegnäll och Samis besvikelse igår för att halva gängen inte var nöjda med uppdelningen av alkoholen var droppen. Jag hade varit lika missnöjd med den uppdelningen. Julia förklarade rätt bra om den saken.

Skärpning!

All makt Jasse, vår befriare!

haha har jasse aldrig snackat skit om sami är du döv eller hon har inte gjort annat senaste 2 veckorna typ
Medlem
avixs avatar
Haha alltså herregud.. Mergim tvångskysser Lennie på kinden och mosar sönder honom "min gooose". Amilia gör en jäääkligt obekväm min mot kameran. Mergim kramar då Amilia också och säger "det här är också min goose" men blinkar mot Lennie.. Wtf
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Hur blev nazisten och juden bästisar?
Sami släppte ut gas i rummet och Glasman överlevde, efter det så vart dom ett med varandra
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Hur blev nazisten och juden bästisar?
Vem är nazist? Mergim?
Medlem
Jag är fan beredd på att rösta ut Glasman så fort han sitter nominerad. Han har gjort Sami så jäkla bitter. Dom gör inget annat än och hatar på Jasse just nu bara för hon umgås med andra i huset
Medlem
Håller med ut med Lennart
2020-03-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag är fan beredd på att rösta ut Glasman så fort han sitter nominerad. Han har gjort Sami så jäkla bitter. Dom gör inget annat än och hatar på Jasse just nu bara för hon umgås med andra i huset
Håller med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in