Några 4% flaskor Smirnoff 👎😂Så fort Glasman har chansen så baktalar han Jasmine och Julia.Vidrigt när man är i samma gruppering.Han e så satans svartsjuk där e problemet.Han var ju bästa vän med Jassa innan Martin ankom
Fan vad ful Amilia är försöker leka sexig. Lennie känner sig jätteobekväm. Till slut säger han ”Du har något där mellan tänderna”
Fattar inte varför han är så mesig. Kan han inte tydliggöra han inte är intresserad av henne på det sätt hon är.
Kollat fotboll hela dagen, drog precis igång liven med en iskall i näven. Någon som har lust att sammanfatta dagen och berätta om det skett något av intresse?
Jag har varit Glasman & Sami-fan sedan första veckan. De var så sköna med deras bubbelnugg-snack och icke-paktande. Men nu har jag ledsnat! Nu har de blivit lika äckliga och icke-unika som resten av gnällgänget. De snackar pakt-/ och taktiksnack och bubblar för mycket skit om Jasse (obefogat! Hon har aldrig pratat skit om dom) - detta på grund av att hon försöker vara social med alla i huset. Vad gör dom? Jo, de sitter supertrista i ett hörn och gnäller.
Glasmans fyllegnäll och Samis besvikelse igår för att halva gängen inte var nöjda med uppdelningen av alkoholen var droppen. Jag hade varit lika missnöjd med den uppdelningen. Julia förklarade rätt bra om den saken.