Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Fan vad ful Amilia är försöker leka sexig. Lennie känner sig jätteobekväm. Till slut säger han ”Du har något där mellan tänderna”
Fattar inte varför han är så mesig. Kan han inte tydliggöra han inte är intresserad av henne på det sätt hon är.
Citat:
Ursprungligen postat av
My-name-is-Luka
Måste bikta mig.
Jag har varit Glasman & Sami-fan sedan första veckan. De var så sköna med deras bubbelnugg-snack och icke-paktande. Men nu har jag ledsnat! Nu har de blivit lika äckliga och icke-unika som resten av gnällgänget. De snackar pakt-/ och taktiksnack och bubblar för mycket skit om Jasse (obefogat! Hon har aldrig pratat skit om dom) - detta på grund av att hon försöker vara social med alla i huset. Vad gör dom? Jo, de sitter supertrista i ett hörn och gnäller.
Glasmans fyllegnäll och Samis besvikelse igår för att halva gängen inte var nöjda med uppdelningen av alkoholen var droppen. Jag hade varit lika missnöjd med den uppdelningen. Julia förklarade rätt bra om den saken.
Skärpning!
All makt Jasse, vår befriare!
Allvarlig, har du någonsin gillat Daniel och Sami? Tror inte det, tyvärr.
Du har gillat Jassa från början, men fattar inte att hon gjort bort sig i kladdandet på Martin.😀