2020-03-07, 20:25
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Fotbollsallsvenskan..... herreguuuud så trist. Bara internt i Stockholm och möjligen Zlatantown Malmö som man ser nått av värde i detta.
När stryktipset växlar till svenska matcher, är det som vanligt färdigspelat på stryket.
Lägg ner skiten!
Så du kommer in hit bara för å berätta hur lite du bryr dig om ämnet?

Muppigt.
Citera
2020-03-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så du kommer in hit bara för å berätta hur lite du bryr dig om ämnet?

Muppigt.
Dito!
Citera
2020-03-07, 20:31
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
En polare skrev att PK lagt ut grejer på insta som är borta. Vad sa han?
Tror ni kan sitta lugnt. Sotte kommer styra upp ert försvar. Tyckte han Banda hade något, 40 miljoner om 18 månader.

Att han var trött eller nåt, vilket man kan förstå. Bänkad halva säsongen ifjol vilket även han kan förstå. Guld, liksom. Men i år känns det som han borde få chansen. Fan ska han tugga bänk för samtidigt som tiden går och Vaiho svajar...

Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Sotte är inte värd 10millar, priset måste ned ifall vi ska värva honom. I ärlighetens namn så hade man inte varit förvånad om man låtit danielsson gå för den summan. Bara för att vi gjort en superaffär så innebär det inte att vi ska sprätta vårdslöst med alla pengarna. Bosse håller koll på marknaden och jag hoppas att han har något annat på g ifall fck inte släpper sotte billigare.

Just nu är han värd 10m. Tyvärr är det sitsen vi sitter i, när vi saknar försvare. Tre mittbackar, två vänsterbackar och en högerback.

Sitt på 10m likt Joakim von Anka och bada i dom - eller gör något vettigt av dom.
Citera
2020-03-07, 20:34
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Att han var trött eller nåt, vilket man kan förstå. Bänkad halva säsongen ifjol vilket även han kan förstå. Guld, liksom. Men i år känns det som han borde få chansen. Fan ska han tugga bänk för samtidigt som tiden går och Vaiho svajar...

Just nu är han värd 10m. Tyvärr är det sitsen vi sitter i, när vi saknar försvare. Tre mittbackar, två vänsterbackar och en högerback.

Sitt på 10m likt Joakim von Anka och båda i dom - eller gör något vettigt av dom.
Du får inte glömma bort att fck absolut inte ville sälja berg. snubben var deras bäst betalde spelare och given i startelvan. sotte nöter bänk i ett lag som inte är lika starkt som fck var på den tiden heller. Det måste finnas andra alternativ på marknaden.
Citera
2020-03-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Du får inte glömma bort att fck absolut inte ville sälja berg. snubben var deras bäst betalde spelare och given i startelvan. sotte nöter bänk i ett lag som inte är lika starkt som fck var på den tiden heller. Det måste finnas andra alternativ på marknaden.
Nu är det dessutom ingen större brådska heller, en månad kvar till nästa match av vikt.
Citera
2020-03-08, 02:16
Medlem
Inte för att på något sätt förringa vår usla insats, fyfan vad illa det ser ut.

Men Mjällby ser faktiskt riktigt bra ut.

Joel Nilsson hade lekstuga med Käck, Moro såg riktigt vass ut och Sabovic var riktigt bra.

De lär hålla sig kvar med god marginal om detta spel håller i sig. Tror inte Batanero tar plats i detta lag.
Citera
2020-03-08, 02:19
Medlem
Citat:
Får man fråga vilka Karlström åsyftar i citatet nedan. Är det publiken som wajnar eller är det problem inom laget (i så fall bettar jag på Astrit)

Han menar publiken som gav spelarna några rejäla kängor efter matchen.

Patetiskt att hålla på och prata om sådana saker efter dagens match. Pinsamt, men gillade heller inte utnämningen av honom som lagkapten överhuvudtaget. Une Larsson vore betydligt bättre.

Att ens prata om publiken efter idag är bisarrt.
Citera
2020-03-08, 02:22
Medlem
Citat:
En polare skrev att PK lagt ut grejer på insta som är borta. Vad sa han?
Tror ni kan sitta lugnt. Sotte kommer styra upp ert försvar. Tyckte han Banda hade något, 40 miljoner om 18 månader.

Tycker Banda såg riktigt dålig ut? Gjorde väl ingenting vettigt. Fick bara 20 min typ men såg ut som en rädd hund. Nä, skönt att vi tog guldet förra året för nu gräver jag ner mig till premiären.

All hype dog idag tyvärr, som tur är behöver vi inte cupen för Europa men ärligt talat har denna trupp aldrig varit aktuell för CL ändå.
Citera
2020-03-08, 05:58
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tycker Banda såg riktigt dålig ut? Gjorde väl ingenting vettigt. Fick bara 20 min typ men såg ut som en rädd hund. Nä, skönt att vi tog guldet förra året för nu gräver jag ner mig till premiären.

All hype dog idag tyvärr, som tur är behöver vi inte cupen för Europa men ärligt talat har denna trupp aldrig varit aktuell för CL ändå.
Believe the (Carlos) Banda hajp! Men är det inte jävligt mycket losermentalitet (och således något för Bajen!) att snacka om att hajpen dog. Läst det från flera håll. Om ni börjar knackigt lär er publik svika..

Angående det du skrev om Karlström. Fint med känslor men han måste lära sig när man i motgång svarar deskriptivt som en politiker. Är väl inte så jävla konstigt att bli utbuad, hade väl varit värre om det inte blivit så.
Citera
2020-03-08, 09:08
Medlem
Många som hypear Mjällby nu, har varit många lag tidigare som haft en bra försäsong och sen ändå åkt ur så nu får folk lugna sig ;P
Citera
2020-03-08, 09:08
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Då har Rasmus Elm tackat för sig. Synd att skadorna förstörde karriären på en sådan fin spelare.

Riktigt synd, han fick lite väl mycket skador till slut, antagligen några för att han pressade sig att spela för tidigt/alls med vilket ledde till andra skador än den där mag-skadan som ju startade skadeproblemen.
Ändå nånstans sunt att han till slut inser att han gör bäst i att lägga av för sin egen hälsas skull.

Citat:
Ursprungligen postat av BuffWett
Fotbollsallsvenskan..... herreguuuud så trist. Bara internt i Stockholm och möjligen Zlatantown Malmö som man ser nått av värde i detta.
När stryktipset växlar till svenska matcher, är det som vanligt färdigspelat på stryket.
Lägg ner skiten!

Ja, det är ju mycket vettigare att bara följa ett tv-program som stora ligorna är där man vet att endast 2-3 lag kan vinna.
Eftersom du tar upp tips är det väl därifrån avskyn kommer då du missat några svenska matcher...
Citera
2020-03-08, 09:45
Medlem
Keldons avatar
Om allsvenskan hade haft 16 gräsplaner hade Rasmus fortfarande spelat, det är jag övertygad om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in