2020-03-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Man undrar ju lite hur bra Rasmus Elm kunde blivit om han inte fått alla skador.

Å andra sidan känns han som en person som kanske inte trivts så jättebra med livet som utlandsproffs

Exakt. Hade inte han sin mamma som agent också? Kändes väldigt hemmakär.
Citera
2020-03-07, 16:00
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Exakt. Hade inte han sin mamma som agent också? Kändes väldigt hemmakär.
Lite som motsatsen till John Guidetti...den killen har ju den mentala tuffheten men inte lika mycket att backa upp den med...

Edit: sen kan man ju nu avslöja att man hade drömmar om att Relm skulle komma till Bajen när Nanne var tränare...synd att man aldrig fick uppleva det
Citera
2020-03-07, 16:25
Medlem
Valvantos avatar
Grattis Mjällby!😂
Citera
2020-03-07, 19:10
Medlem
Needs.more.brandys avatar
5-2 idag mot Lunds BK. Såg OK ut. Hattrick för Noel Mbo.
Citera
2020-03-07, 19:39
Medlem
Ovcharkas avatar
*Läge att lira PK istället för Vaiho.
*Läge att ta in en mittback av minst Sottes kaliber.
*Läge att ta in en ytter av kvalité.
*Läge att försöka få till en lösning med Buya.

*Läge att spendera, Bosse. Sjukt snål. Försäljningar för tiotals miljoner gång på gång - men vad kommer in?
Citera
2020-03-07, 19:52
Medlem
ar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Då har Rasmus Elm tackat för sig. Synd att skadorna förstörde karriären på en sådan fin spelare.
En av dom bästa - kanske den bästa - spelaren jag har sett live i allsvenskan. Både innan och efter proffssejouren. Hade en sjuk förmåga att vara dominant i det tysta med sitt passningsspel och sin spelförståelse.
Citera
2020-03-07, 19:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
*Läge att lira PK istället för Vaiho.
*Läge att ta in en mittback av minst Sottes kaliber.
*Läge att ta in en ytter av kvalité.
*Läge att försöka få till en lösning med Buya.

*Läge att spendera, Bosse. Sjukt snål. Försäljningar för tiotals miljoner gång på gång - men vad kommer in?
Får man fråga vilka Karlström åsyftar i citatet nedan. Är det publiken som wajnar eller är det problem inom laget (i så fall bettar jag på Astrit)

Citat:
Det är vi inne i laget som ska göra det. Man märker att det är många som vänder sida ganska snabbt.

Vad menar du med att vända sida?
– Det räcker med att säga så
Citera
2020-03-07, 20:07
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Får man fråga vilka Karlström åsyftar i citatet nedan. Är det publiken som wajnar eller är det problem inom laget (i så fall bettar jag på Astrit)

Det var ju bara vad han sa direkt efter match. Tror han menar allmänt. Samtliga du nämnde men ingen specifik. Journalister, publik, månne några i truppen men i så fall oklart vem.

Karlis är inte nån man ska intervjua efter en förlust. Men i egenskap av kapten så blir det ju så.

Som jag sagt tidigare så stödjer jag valet men det är likväl osäkert. Det trygga valet vore Une. Han hade bara sagt att det var dåligt och de får lyfta sig.

Sen vet man inte vad som sades när Karlis förlängde. Eller skrev på nytt snarare. Bra lön och bindeln, tack, skulle jag gissa på sades.

Jaja, in med Sotte nu. Kan man köpa Berg för 10m då kan man köpa Sotte för 10m.

Så sjukt trött på detta snålande...

Lasta av Astrit. En poäng? Edwards täcker den positionen lätt och billigare.

Frågan är vem som köper en spelare som gjort en poäng, tidigare satt på bänken i Grekland och idag har ryggproblem och agerar inhoppare i AS. Dessutom har han nyfödda tvillingar att tänka på.

Jaja... Regerande mästare. Kunde vara värre.
Citera
2020-03-07, 20:08
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Problemet med ajdarevic, tror jag, är att han värvades till ett förväntat mittenlag där han då hör hemma. Nu höjer vi dessvärre kraven och det syns allt tydligare att det är en spelare, i sina bästa stunder, fick spela några få matcher i grekiska ligan men främst bänkspelare. Ska han platsa måste han höja sig helt enkelt.
Citera
2020-03-07, 20:13
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Det var ju bara vad han sa direkt efter match. Tror han menar allmänt. Samtliga du nämnde men ingen specifik. Journalister, publik, månne några i truppen men i så fall oklart vem.

Karlis är inte nån man ska intervjua efter en förlust. Men i egenskap av kapten så blir det ju så.

Som jag sagt tidigare så stödjer jag valet men det är likväl osäkert. Det trygga valet vore Une. Han hade bara sagt att det var dåligt och de får lyfta sig.

Sen vet man inte vad som sades när Karlis förlängde. Eller skrev på nytt snarare. Bra lön och bindeln, tack, skulle jag gissa på sades.

Frågan är vem som köper en spelare som gjort en poäng, tidigare satt på bänken i Grekland och idag har ryggproblem och agerar inhoppare i AS. Dessutom har han nyfödda tvillingar att tänka på.

Sotte är inte värd 10millar, priset måste ned ifall vi ska värva honom. I ärlighetens namn så hade man inte varit förvånad om man låtit danielsson gå för den summan. Bara för att vi gjort en superaffär så innebär det inte att vi ska sprätta vårdslöst med alla pengarna. Bosse håller koll på marknaden och jag hoppas att han har något annat på g ifall fck inte släpper sotte billigare.
Citera
2020-03-07, 20:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

En polare skrev att PK lagt ut grejer på insta som är borta. Vad sa han?
Tror ni kan sitta lugnt. Sotte kommer styra upp ert försvar. Tyckte han Banda hade något, 40 miljoner om 18 månader.
Citera
2020-03-07, 20:18
Medlem
Fotbollsallsvenskan..... herreguuuud så trist. Bara internt i Stockholm och möjligen Zlatantown Malmö som man ser nått av värde i detta.
När stryktipset växlar till svenska matcher, är det som vanligt färdigspelat på stryket.
Lägg ner skiten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in