Citat:
Ursprungligen postat av
uncommon-name
KRASST OCH I RUNDA SLÄNGAR:
Rabblar upp vart dom har haft sex hemma hos honom: "..eeh och ganska så säker liggandes på matta, en matta som förvisso inte finns kvar förvisso, men men.."
Nä, för den slängde eller sålde dom på loppis. De mattor som inte blev sålda slängde dom. Och då körde dom den först i en skottkärra. In i tvättstugan. Och garaget. Gamla källaren. Vid cyklarna. Vid W*ilmas cykel som de hade "lite kul och trams" med tidigare. Oralsex. Och det "spottades" så att säga en del på hennes cykel för lena spottade ut satsen på hennes bakhjul. Men först hade Lena sex med sadeln på cykeln och lät sadeln tränga in i vaginan (aktbilaga 147 s. 451). ALLTSÅ!!!! VAD ÄR DET Här?
Den här cykelsadeln har jag tänkt på en del. SD menar att det skvätter blod när han och LW har sex. Överallt och högt och lågt. Och enligt den logiken borde också knull med cykelsadel generera blodförekomst på denna - men någon sådan kunde inte påvisas.
Däremot påstår SD att LW utan att någon håller i cykeln kunnat genomföra detta - vilket beräknat på hennes längd och cykelns storlek har kunnat avfärdats, om jag inte missminner mig.
Varför "planterar" SD tänkbara platser och föremål när det gäller att (bort)förklara ev fynd av blod?
Om vi ponerar att SD:s brallor kunde varit besudlade med LW:s blod och han sätter sig på cykeln...? Eller om SD är väl införstådd med hur svårt det är att tvätta bort blod och vill safea ifall han inte fått bort allt från gud vet var?
Bara en tanke.
När det gäller JG:s raderande av konversation funderar jag (iofs utifrån mig själv) varför han i en telegramchat när hans polare är misstänkt för mord pratar om sitt eget porrsurfande? Bara det i sig är helt ologiskt.
Finns det förresten NÅGOT tillfälle under vaken tid där SD varit helt inaktiv på mobil eller dator förutom den tid då han förmodas ha bragt LW om livet?
Förhören med T och W - ligger de i de sekretessade bilagorna?
Och till sist - jävligt sunkigt att placera sperma på dotterns cykel.