2020-03-06, 16:10
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
När jag googlar på Karin Ohlsson Lilja kommer det upp massor med porträtt och alla ser olika ut. Vilket foto är det rätta? När jag skulle titta närmare på ett par foton dök det upp såna där luriga virus hela tiden då man skulle svara på frågor och sedan bli lurad. Väldigt irriterande.

Jag kan tyvärr inte länka till bilden men jag har fått bekräftat att det är Karin av en som känner henne.
Citera
2020-03-06, 16:11
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Tack!

3/3 ”slutgiltigt beslut” med ”utgång” ”avskrivet” för denne S*vensson som tidigare var Sekretess D. Bra rörigt med företag runt den här personen.

Liknande personer dök upp i Billys dom ang skattedeklarationen. Bara massa företag med märkligheter ju mer man googlar runt på nätverken av dessa personer.

Billys koppling till Reclaim Justice och dess bakgrundsman icke att förglömma.

Kan vi då efter gårdagens debatt där det diskuterades om KL ELLER Sekretess D var avskriven, nu konstatera att KL inte är avskriven?

För det var ju på de grunderna att Sekretess D INTE var avskriven (för han hade minsann fått ett föreläggande osv)som KL-gänget byggde tesen att KL var avskriven.

Nu vet vi bättre eller?

Karin är inte avskriven, precis som vi misstänkte.
Citera
2020-03-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Jag kan tyvärr inte länka till bilden men jag har fått bekräftat att det är Karin av en som känner henne.

Om det är svartvita bilden med glasögonen uppe på huvudet och ljus/vit mobil så är det inte vår KL. Personen är textförfattare o dyl och länken i bilden går till hennes Facebook.
Citera
2020-03-06, 16:40
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Om det är svartvita bilden med glasögonen uppe på huvudet och ljus/vit mobil så är det inte vår KL. Personen är textförfattare o dyl och länken i bilden går till hennes Facebook.

Man kan inte lita på någon. Tack för att du berättade så slapp jag hänga ut en oskyldig.
Citera
2020-03-06, 16:57
Medlem
rotesaus avatar
Där fick jag en knäpp på nosen.
Citera
2020-03-06, 16:58
Medlem
Alexfoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Det är helt säkert Karin som avskrivits, eftersom sekretess D (Olafsen) blivit delgiven i målnumret.
Förihelvete.

Hoppsan Hoppsan!
Kanske dags att lyssna lite på de som är mer insatta i ärendet än vad du är!
Din lilla Karin har försökt anstifta tidigare och alla som känner till hennes mörka sidor vet hur det ligger till även denna gång.
Hon blir aldrig avskriven den här gången!
Citera
2020-03-06, 17:34
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Hoppas den sved! Skämt åsido, vi sitter väl de flesta och gissar oss fram? Vi kan inte ha rätt jämt. Man lär sig av misstag också.
Citera
2020-03-06, 18:39
Medlem
Citat:

Nja, det finns ju ingenting i dagboksbladet som indikerar på att K skall åtalas. Det lär finnas mer i bladet nästa vecka. Det står ju bara beslag på K som då hennes försvarare medger förlängning på. Inte heller säger åklagaren att åtalet rör någon annan än häktade och medhjälparen. Undrar om den som avskrevs är en slags målvakt för bolag. Väldigt konstigt i alla fall, och vem är då E?
Citera
2020-03-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Nja, det finns ju ingenting i dagboksbladet som indikerar på att K skall åtalas. Det lär finnas mer i bladet nästa vecka. Det står ju bara beslag på K som då hennes försvarare medger förlängning på. Inte heller säger åklagaren att åtalet rör någon annan än häktade och medhjälparen. Undrar om den som avskrevs är en slags målvakt för bolag. Väldigt konstigt i alla fall, och vem är då E?

Ingen korgosse. S*vensson nån semi-målvakt iallafall minst. Figurerar i bolag i Estland och England också. Kanske inget att dra några stora växlar på men nåt dåligt sällskap lär han ha om han figurerar med gänget i dagboksbladet.
Citera
2020-03-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Eftersom Karin förvissade sig om att HOL var ensam hemma innan skjutningen och var först på plats efter skjutningen (i pyjamas) för att förvissa sig om att det verkligen var han de skjutit har väl polisen utrett om hon varit mer inblandad i skjutningen än så? Det behöver hon inte varit även om hon är anstiftaren. Det kommer hon nog fortsatt vara misstänkt för.

KL var inte först på platsen efter skjutningen, vet inte varför du hittar på sådana uppgifter (sa hon ju t ex i intervjun) Kom dit en bra stund efteråt när polis varit där ett tag. Däremot tror jag att det är klarlagt att hon visste att barnen var på skolan, vilket kan ha naturliga orsaker.
Citera
2020-03-07, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Nytt dagboksblad

https://minfil.com/rbKem9f8oc/Stockholms_TR_B_11982-19_Dagboksblad_2020-03-06_pdf

Någon smart som kan tolka vad som hänt i målet?

Det som kan konstateras är att som jag tidigare sa så har flera i tråden haft fel om den misstänkte Fredrik och helt snöat in på fel person. Varken efternamn eller personnummer stämmer med en som tidigare nämnts. Det ser ut som om det är Fredrik som är avskriven då han får ett beslut och att hans advokat för en ersättning efter det.

Vidare kan konstateras att varken KL eller MR tycks vara avskriva som misstänkta.
Senast redigerad av NoF8 2020-03-07 kl. 04:54.
Citera
2020-03-07, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser

Att man inte åtalas är inte samma som att man är avskriven. Återstår att se vilka som åtalas men min gissning är att det bara är BR som åtalas nu i närtid.

Misstänkt E som har Gunnar Falk är den MR som nämndes i november vid gripandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in