2020-03-06, 16:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Produktionen uppmanade Anty att inte läsa om sig själv på olika forum. Men det kanske redan har postats här.
Jag tror det har det.
2020-03-06, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Skönt att Flashback finns då. Enda forumet folk kan säga vad dom känner för.
Vill man ha mer städat eller censurerat ställe och diskutera på så finns Bl.a Facebook..m.m Flashback är flashback. Men ser att många som klagar på det är ganska nyreggade här på Flashback och inte känner till hur snacket går här. så antingen får dom leta vidare eller finna sig i hur folk uttrycker sig här.
Handlar inte om "censur", snälla. Det handlar om att vara en decent jävla person och respektera sina medmänniskor. Men jag har förstått att det är för mycket att begära, med tanke på den intelligensnivå som verkar vara standarden här inne.

Jag känner till hur "snacket går här", bara för att mitt konto är nyreggat betyder det inte att jag aldrig varit inne på Flashback innan. Men bara för att jag vet hur "snacket går här" så tycker jag fortfarande inte att det är okej att behandla människor på det sättet ni gör. Men det säger mer om er än om mig.
2020-03-06, 16:36
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ahhhh byt till några andra nu DC, tröttnat på blåva, förlåt Amilias röst nu.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Du har uppenbarligen missuppfattat allt. Att svarta använder termen om varandra är en sak, att det används för en vit innebär något helt annat och den tredje dimensionen som är den enda vita behöver bry sig om är att ALDRIG någonsinihelvete använda n-ordet. Du fattar inte hur korkad du framstår med ditt inlägg.
Är du neger?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag följer mina egna åsikter, inte flockens.

Grejen är ju bara den att dina röster blir ju inte något värt när du kör så.

Släpp på tyglarna nu, var med och påverka på riktigt
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Vill man ha mer städat eller censurerat ställe och diskutera på så finns Bl.a Facebook..m.m Flashback är flashback. Men ser att många som klagar på det är ganska nyreggade här på Flashback och inte känner till hur snacket går här. så antingen får dom leta vidare eller finna sig i hur folk uttrycker sig här.

Det handlar inte om att vara städad eller censurerad, det handlar om att ha ett uns av respekt i kroppen för andra människor och att förtjäna detsamma från andra. Människor som du som sitter med ståfräs i brallan av att använda nedsättande ord om andra utan att få smäll på fingrarna kommer aldrig att växa ur sin inre trettonåring och bli vuxen. För att få respekt måste man ge den.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag håller med. Så otroligt låg nivå att hålla på med öknamn och förolämpningar på det sättet vissa gör.
Vissa människor älskar att mobba o få folk att må dåligt tyvärr , efter det Amilia har berättat i huset hur dåligt hon mått i flera år över sin vikt så är det ännu mer konstigt hur man kan mobba ännu mer just för det , det kan få fruktansvärda konsekvenser när hon kommer ut o läser , tyvärr fattar inte vissa det .
2020-03-06, 16:37
Medlem
Även när jag kollar på klippet över alex och victorias bråk så förstår jag mig inte på varför bråket eskalera. Victoria verkar visa Mergim utbrott hon med.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att kalla Alex för n-ordet är det absolut lägsta i det här tråden, och så otroligt jävla onödigt. Kalla folk vid sina namn, de som inte förstår vem som åsyftas (om man inte kan namnen) får fråga.
Håller med.
Medlem
Citat:
Vad ser mobbar på Flashback för roligt i det då ?
2020-03-06, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Skulle aldrig hävda att nåt är rätt bara för att JAG tycker det. Vi är på ett forum här med en massa folk. Alla är olika, har sina egna åsikter. Sen om det svider i ögonen när någon skriver nåt du inte håller med om får du acceptera. Jag respekterar dina åsikter men det går inte att hålla en stor flock människor på ett forum som FB i koppel.
Det handlar inte om att hålla människor i koppel, utan hålla det på en nivå ovan rasism. Att använda n-ordet i nedvärderande syfte är rasism och absolut ingenting som ska accepteras - varken av mig eller någon annan.
2020-03-06, 16:38
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Grejen är ju bara den att dina röster blir ju inte något värt när du kör så.

Släpp på tyglarna nu, var med och påverka på riktigt

Nu får du mig att känna det som att jag är med i en dokusåpa där det paktas för fullt. Flashbackdokusåpan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in