2020-03-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Du har uppenbarligen missuppfattat allt. Att svarta använder termen om varandra är en sak, att det används för en vit innebär något helt annat och den tredje dimensionen som är den enda vita behöver bry sig om är att ALDRIG någonsinihelvete använda n-ordet. Du fattar inte hur korkad du framstår med ditt inlägg.
EXAKT så! Så jävla bra sagt.
2020-03-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergim stannade till flera gånger väl och var tvungen att andas. Martin sprang genom hela tävlingen väl?

Martin stannade Oxå flera gånger
2020-03-06, 16:32
Medlem
Verkar vara folk inne i lilla BB huset, kul o se vilka de är
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag håller med. Så otroligt låg nivå att hålla på med öknamn och förolämpningar på det sättet vissa gör.
Skönt att Flashback finns då. Enda forumet folk kan säga vad dom känner för.
Vill man ha mer städat eller censurerat ställe och diskutera på så finns Bl.a Facebook..m.m Flashback är flashback. Men ser att många som klagar på det är ganska nyreggade här på Flashback och inte känner till hur snacket går här. så antingen får dom leta vidare eller finna sig i hur folk uttrycker sig här.
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Precis, det var bra gjort. Samma här.

Jag brukar hålla mig till vad flashback kör på tillsammans vid utröstningen, men om folket här är väldigt spridda, då är det bara att följa sitt hjärta. Men överlag är det roligare att hänga på Flashback-folket, då fb ändå vinner i slutändan.

Jag följer mina egna åsikter, inte flockens.
2020-03-06, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Produktionen uppmanade Anty att inte läsa om sig själv på olika forum. Men det kanske redan har postats här.
Konstigt ? Nä . Dom bör göra samma sak med Mergin o Amelia , dom är ju mobbade här o massa jävla hat skrivs dag ut o dag in
2020-03-06, 16:33
Avslutad
Orkar inte med Amilia, drygaste deltagaren ever
2020-03-06, 16:34
Bannlyst
Yeah I still got it.
2020-03-06, 16:34
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Produktionen uppmanade Anty att inte läsa om sig själv på olika forum. Men det kanske redan har postats här.
Kanske också ska uppmana henne att inte kolla på sig själv i BB avsnitten
2020-03-06, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Skönt att Flashback finns då. Enda forumet folk kan säga vad dom känner för.
Vill man ha mer städat eller censurerat ställe och diskutera på så finns Bl.a Facebook..m.m Flashback är flashback. Men ser att många som klagar på det är ganska nyreggade här på Flashback och inte känner till hur snacket går här. så antingen får dom leta vidare eller finna sig i hur folk uttrycker sig här.

Ignorera trollen.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Bara för att DU inte ser problemet med det betyder det inte att det inte är ett problem.
Skulle aldrig hävda att nåt är rätt bara för att JAG tycker det. Vi är på ett forum här med en massa folk. Alla är olika, har sina egna åsikter. Sen om det svider i ögonen när någon skriver nåt du inte håller med om får du acceptera. Jag respekterar dina åsikter men det går inte att hålla en stor flock människor på ett forum som FB i koppel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
har victoria känslor för alex eller vad fan är grejen? Varför göra en stor grej utav ingenting lol

Det har hon 100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in