2020-03-06, 16:20
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har en fundering. Man kan gilla alt ogilla personer i huset, men varför kan man inte skriva personernas namn istället nedvärderande öknamn? Ex jag gillar inte Amilia, men när jag nämner henne här så skriver jag hennes namn. Som sagt, bara en fundering.
Kanske enklare för folk att identifiera de som är i huset. T ex "Negern" vet ju alla vem det är, ist för Alex. Bara en tanke, fast jag vet att jag är helt fel ute där. Det kommer med känslorna, är man arg/irriterad på någon så tar man ju lätt till öknamn, som Blåvalen t ex.
2020-03-06, 16:21
Medlem
herpesvårtas avatar
Intressant att Amilia har gjort en bröstoperation det har faktiskt bara slagit mig en gång när hon hade öppen pyjamas att hon såg ut att ha rätt fasta bröst.

Kul att hon var KGB kryptisk om vad hon hade gjort på sin kropp under samtalet med Lennie och sen bara börja nämna snitt och inlägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag röstade på Lisa i den som är nu + den som var mot Anty.

Precis, det var bra gjort. Samma här.

Jag brukar hålla mig till vad flashback kör på tillsammans vid utröstningen, men om folket här är väldigt spridda, då är det bara att följa sitt hjärta. Men överlag är det roligare att hänga på Flashback-folket, då fb ändå vinner i slutändan.
Medlem
Produktionen uppmanade Anty att inte läsa om sig själv på olika forum. Men det kanske redan har postats här.
Medlem
har victoria känslor för alex eller vad fan är grejen? Varför göra en stor grej utav ingenting lol
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har en fundering. Man kan gilla alt ogilla personer i huset, men varför kan man inte skriva personernas namn istället nedvärderande öknamn? Ex jag gillar inte Amilia, men när jag nämner henne här så skriver jag hennes namn. Som sagt, bara en fundering.
Jag håller med. Så otroligt låg nivå att hålla på med öknamn och förolämpningar på det sättet vissa gör.
2020-03-06, 16:22
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Vad är det amilia pratar om som hon gjort på sin kropp?
En misslyckad lobotomi.
2020-03-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Kanske enklare för folk att identifiera de som är i huset. T ex "Negern" vet ju alla vem det är, ist för Alex. Bara en tanke, fast jag vet att jag är helt fel ute där. Det kommer med känslorna, är man arg/irriterad på någon så tar man ju lätt till öknamn, som Blåvalen t ex.
klicknegern,Valen,Bögrim. Är det alla namnen?
Medlem
Det är läpparna Amilia har gjort får några år sen, inte brösten.🤦🏼‍♀️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Kanske enklare för folk att identifiera de som är i huset. T ex "N" vet ju alla vem det är, ist för Alex. Bara en tanke, fast jag vet att jag är helt fel ute där. Det kommer med känslorna, är man arg/irriterad på någon så tar man ju lätt till öknamn, som Blåvalen t ex.
Att kalla Alex för n-ordet är det absolut lägsta i det här tråden, och så otroligt jävla onödigt. Kalla folk vid sina namn, de som inte förstår vem som åsyftas (om man inte kan namnen) får fråga.
2020-03-06, 16:24
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
klicknegern,Valen,Bögrim. Är det alla namnen?
De flesta har sina egna namn, men Blåvalen och Bögrim används nog mest.
2020-03-06, 16:24
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag håller med. Så otroligt låg nivå att hålla på med öknamn och förolämpningar på det sättet vissa gör.

Borde börja anmäla alla öknamn för antingen som trams eller hmf.

Tycker de är jävligt trist när folk stör sig på att de mobbar varandra inne i huset men här är det helt okej att mobba deltagarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in