2020-03-06, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tyckte han lät som Crack lirare i USA. Har Joe nått fel med strupen eller nått annat?
Fan dom borde slängt in han i årets BB . Han va skön när han va med förut hehe

Han och Tenny samt obegränsat med alkohol, då jävlar hade vi trillat tillbaka till 2012...nästan iallafall 😛 De hade verkligen behövts inne i huset och åtminstone Joe var taggad på att vara kvar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har en fundering. Man kan gilla alt ogilla personer i huset, men varför kan man inte skriva personernas namn istället nedvärderande öknamn? Ex jag gillar inte Amilia, men när jag nämner henne här så skriver jag hennes namn. Som sagt, bara en fundering.

Bra fundering..tänker likadant..
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Alex har inte rykt ihop med ngn på 3 veckor.😀😀😀😀😀
Han har ju förfan inte umgåtts med någon annan än Anty. och dom rökihopp varje Fredag Lördag måndag.
2020-03-06, 16:26
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att kalla Alex för n-ordet är det absolut lägsta i det här tråden, och så otroligt jävla onödigt. Kalla folk vid sina namn, de som inte förstår vem som åsyftas (om man inte kan namnen) får fråga.
Jag har bekanta från afrika som kallar varandra nigger, de har till och kallat mig nigger. Jag ser inga problem med det, det är media och samhället i stort som blåst upp att nigger skulle vara ett skällsord nuförtiden.
2020-03-06, 16:27
Medlem
Vad hände mellan victoria och alex??

Röstade kvar att rädda Alex iaf! Trött på hans klickande också men gillar han bäst av dom som hänger löst
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Att kalla Alex för n-ordet är det absolut lägsta i det här tråden, och så otroligt jävla onödigt. Kalla folk vid sina namn, de som inte förstår vem som åsyftas (om man inte kan namnen) får fråga.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Borde börja anmäla alla öknamn för antingen som trams eller hmf.

Tycker de är jävligt trist när folk stör sig på att de mobbar varandra inne i huset men här är det helt okej att mobba deltagarna.
Jo, har funderat på det också. Men lär väl inte göra någon skillnad, tänker jag. Det verkar ju vara så pass normaliserat att använda öknamn, eftersom det är så många som gör det, att jag inte vet om anmälningar kommer tas på allvar.

Håller verkligen med. Har påpekat det flera gånger, att man knappast blir en bättre person än den man kritiserar, när man samtidigt förolämpar den på det sättet många gör.
2020-03-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Jag har bekanta från afrika som kallar varandra nigger, de har till och kallat mig nigger. Jag ser inga problem med det, det är media och samhället i stort som blåst upp att nigger skulle vara ett skällsord nuförtiden.
Bara för att DU inte ser problemet med det betyder det inte att det inte är ett problem.
2020-03-06, 16:29
Bannlyst
När vet vi vem som vann tävlingen?
2020-03-06, 16:29
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .a.m.s.
Det är läpparna Amilia har gjort får några år sen, inte brösten.🤦🏼‍♀️
Möjligen det också men det var knappast det hon pratade om nu, för dels sa hon att hon ångrade sig först efter tre år, läpparna måste du ständigt fylla på. Minst 1-3 gånger per år. Sen pratade hon snitt och inlägg framför muskeln och nämnde smärtan när hon vaknade upp efter operationen. Och att det var det dyraste hon lagt pengar på.
2020-03-06, 16:30
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor

Du har uppenbarligen missuppfattat allt. Att svarta använder termen om varandra är en sak, att det används för en vit innebär något helt annat och den tredje dimensionen som är den enda vita behöver bry sig om är att ALDRIG någonsinihelvete använda n-ordet. Du fattar inte hur korkad du framstår med ditt inlägg.
2020-03-06, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
När vet vi vem som vann tävlingen?

Måndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in