2020-03-05, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Morgan och S har ju verkligen varit framgångsrika i att lösa problem...

Vem är det som har skapat alla utanförskapsområden vi har i Sverige?

Det är S som har kört Sverige i botten. BNP sjunker med 0,5% i år pga Socialdemokraternas inkomptens.
Citera
2020-03-05, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Han såg inte det komma? Vi har varit naiva?
Väntar med spänning på hans kommande uttalande.

Det är oacceptabelt?
Citera
2020-03-05, 01:43
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
https://www.facebook.com/groups/sdrepresenterarintemig/

Idioterna i denna grupp går bananas just nu och deras två hjärnceller försöker tolka lagboken på en mängd olika sätt men utan framgång. Istället har man: JO-anmält Åkesson/SD 130 gånger, skickat spam till hans mail, polisanmält för urkundsförfalskning och även påstått att Åkesson företräder en främmande makt genom att man gjort en feltolkning i denna lagtext

Bra att man organiserar sig och slösar resurser på denna viktiga fråga huruvida man vill stå med på ett flygblad eller inte. Idioti

Tänk vad rasisterna kunde utlöst när tönten Löfven försökte säga med sitt syndrom "Mitt Europa bygger inga murar".

Vänsterblivna har aldrig varit mer passande.
Citera
2020-03-05, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paritet
Va fan pysslar Lallaren med, ha ha va?
Sektledaren Jimmie blottar sig fullständigt och skiner som värsta byfånen, och delar ut lappar vid gränsen i Grekland 😂😂😂

Vilken lallare !
Har det slagit slint fullständigt?

Antagligen var väl parasiten ute efter en semester betald av oss skattebetalare .

Men ! Ha Ha Ha ! Jag kan inte släppa hur pinsam han är

Skandal Demokraterna har gjort det igen !
Passar han på att ta selfies iklädd Lammåttas skyddsväst oxå, det vore lite grädde på moset.

Ja genom sig själv känner man andra. Du behöver nog Arnstads hjälm och cape också.
Citera
2020-03-05, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Ännu en blunder av Åkesson.

Visst är det bra? Nu ökar SD igen... Måste vara bättre att sitta bakom tangentbordet och spy galla över de som gör något fysiskt.
Citera
2020-03-05, 02:08
Medlem
StarkMarks avatar
"Jag menar att det är alla människors rätt att söka asyl i Europa eller i Sverige, säger advokat Behrang Eslami."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...mie-akesson-sd

Klart att babbarna vill ha in fler babbar till Europa och Sverige.
Citera
2020-03-05, 02:09
Bannlyst
Behrang Eslami ser ut som en våldtäktsblatte, undrar hur många han drogade och våldtog när han jobbade på Stureplan?

Här med Elita Löfblad, som spelade in mjukporr.

https://www.thelocal.se/galleries/stockholm/1522/28
Citera
2020-03-05, 02:10
Bannlyst
Det är bara nonsens, det här kommer läggas ner. Idioter som vill ha sina 15 min i media. Yttrandefriheten väger alltid tyngre. Åkesson har rätt, Sverige är fult. Vi har dessutom inte råd att ta emot fler. BNP kommer sjunka med 0,5% i år pga en allt för generös asylinvandring.

En jävla brännvins advokat som vill skaffa sej politiska poäng i media.... Skulle bli rädd att få en sådan här inkompetent advokat.

Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Eftersom moderatorn blomvattnare kastade min tråd i papperskorgen utan förklaring men med hänvisning hit, postar jag den här, så om detta är off topic ta det med blomvattnare:

Åkesson har, i Grekland, delat ut flygblad signerade med med “Svenska folket och Sverigedemokraterna”.

Advokaten Behrang Eslami, som sannerligen inte härstammar från landet hävdar att: ”jag är en del av svenska folket och jag står inte bakom det som står angivet på flygbladen”.

Nu har han anmält Åkessons flygbladsutdelning för osant intygande.

Artikel i Aftonbladet:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...mie-akesson-sd

Att diskutera:

Advokaten påstår att en förundersökning kommer inledas, hur sannolikt är det?

En förundersökningsledare påstås ha gjort en preliminär bedömning att gärningen kan rubriceras som hets mot folkgrupp. Vilken folkgrupp hetsas det mot?

Är utredning av detta slöseri med resurser eller väl använda skattemedel?

Gäller svensk lag i Grekland?

Är Behrang Eslami en av de invandrare som kvoterades in på juristutbildningen?

Advokaten påstår att en förundersökning kommer inledas, hur sannolikt är det?
Senast redigerad av 31G350125 2020-03-05 kl. 02:15.
Citera
2020-03-05, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Såklart lillkukskåren på flashback försvarar detta. Trodde inte det var möjligt men Åkesson har ännu en gång sänkt ribban. En ledare agerar inte på detta vis. Barn,kvinnor och män som flytt för sina liv,möts av tårgas och våld. Sedan detta som grädden på moset. Hoppas innerligt av hela mitt hjärta att åkesson och alla som försvarar detta lever resterande del av deras liv i misär. Avskum hela bunten.

Och storkuken har tagit på sig overallen i stället för koftan. Dessa människor har levt i Turkiet i flera år, vad är det de fly från? Är det krig i Turkiet nu eller vad menar du?
Citera
2020-03-05, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Men lätt för dig att prata din pajas. Om det blev krig i Sverige skulle du springa som en fjolla. Vilket barn kan stanna kvar och slåss? Eller barnen kanske ska fly själva till ett främmande land utan sina föräldrar?

Var är alla barn? Fram med sanningsenliga källor nu för fan.
Citera
2020-03-05, 02:25
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Jimmie Åkesson visar ryggrad och delar ut flygblad vid invasions-parasit-gränsen. Var är den inavlade och försupna Groggnäsan och han Landsförrädiska nickedockor? Måtte dom ha drabbats av Corona allihopa...:

Det vore förstås lite ironiskt om det i tidningarna stod "partiledare satt i karantän på grund av coronamisstanke efter utlandsvistelse" om några dagar..
Citera
2020-03-05, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Blev Löfven åtalad när han påstod att Sverige hade varit för naiva?

Eller hans "mitt Europa bygger inte några murar", där pratar han om hela Europas befolkning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in