Den dagen samtliga passagerare i kollektivtrafiken består av unga, snygga, nakna kvinnor kan jag eventuellt prova det.
Sexarbetarna själva sätter sina egna gränser gällande integritet. Du kan ju fråga dem, t ex Carmen Ferrera i den här tråden, om du får sätta deras gränser åt dem, men jag tvivlar på att du får svaret du vill ha. Nej håll käften i stället och sluta kränk sexarbetares kvinnors integritet.
Jo, det är det faktiskt. Har du provat? Nej så håll käften i och sluta uttala dig om andras upplevelser. Det är möjligt att s k "gratis" närhet är ännu bättre, men det betyder inte att denna "fejk" närhet är värdelös (i synnerhet för de som inte får någon "gratis" närhet). För dig hade den säkert varit värdelös men FÖRSÖK förstå att vad som gäller för dig inte alltid gäller för alla andra. Om de män som betalar för sådana tjänster inte tyckt det varit någon närhet värt namnet hade de väl inte betalat för det? För helvete. Jösses vad blåst du är människa.
Du begriper ingenting. Försök fatta att mäns sexualitet, behov, önskningar osv skiljer sig från dina. Carmen ferrera berättade t ex i tråden att många män betalar henne bara för att få kramas i en timme. Men jag antar att de inte alls får ut något av det eftersom det skulle ju inte du få om du gjorde samma sak. Japp, så korkade är vissa män att de betalar tusenlappar för att göra något som ger dem absolut ingenting alls

....
Försök tänka längre än din näsa räcker någon gång. Just nu uppvisar du kvinnlig solipsism när den är som bäst.
DÄRFÖR ATT DESSA TVÅ SAKER INTE HAR NÅGONTING MED VARANDRA ATT GÖRA DIN JÄVLA IDIOT
Varför ska prostituerade kvinnor bli mördade pga ditt patetiska behov av att kontrollera allt sex som sker världen över?
Du fattar att sexköpslagens införande i ett flertal länder, bl a Frankrike har lett till en kraftig ökning av mord och våld på sexarbetare? Du vet att sexarbetarna själva organiserar sig för att få till en legalisering va? Du vet att samtliga stora världshälsoorganisationen är emot dig va? WHO, Amnesty, human rights watch och en mängd andra. Vi kan även nämna RFSU. Men DU, ett manshatande solipsistiskt jävla mähä vet förstås bäst...
Jag har inte reducerat manlig sexualitet överhuvudtaget. Jag har sagt att den är mer än bara en utlösning. Hur mycket mer har jag inte satt några gränser för alls. Det är du som i din enfald tror att män köper sex bara för att få utlösning.
Ännu en mycket viktig komponent i mäns sexualitet är den visuella komponenten. Vet du vad som händer i en heterosexuell mans kropp när han ser en ung, snygg, naken kvinna? Nej det vet du inte. Har du känt den känslan? Nej det har du inte så sluta uttala dig om saker du inte har någon aning om. Det visuella är för män tillräckligt för att bli upphetsad, kåt, och för att känna en drift att ha sex. Så är män biologiskt programmerade. Jag vet att du inte har en visuell sexualitet utan också behöver en massa annat än det visuella men så funkar inte män. FÖRSÖK fatta att alla andra människor inte fungerar på samma sätt som du.
Om du är så ofattbart obildad i mänsklig psykologi, kvinnors hypergami, manlig och kvinnlig sexualitet, evolution, evolutionsspsykologi att du inte begriper dessa elementära saker så är det inte konstigt att du missuppfattat världen så radikalt som din enfaldiga hjärna uppenbarligen gjort.
Men visst, visa mig gärna var de kvinnor som vill ha sex gratis finns. Jag letade länge förgäves efter dessa innan jag tillslut provade att köpa sex.
Anyway, här har du lite hemläxa:
1. Sluta prata över huvudet på sexarbetare och sluta berätta för dem var deras gränser gällande den personliga integriteten ligger. Det avgör DOM, INTE du.
2. Sluta berätta för män hur de upplever sin sexualitet.
3. Sluta berätta för män hur de upplever sina upplevelser.
4. Sluta berätta för män hur de BÖR uppleva sin sexualitet och hur de BÖR uppleva sina upplevelser.
5. Lär dig att samtliga stora världshälsoorganisationer är motståndare till kriminalisering av sexköp.
6. Lär dig att sexarbetarna själva är motståndare till kriminalisering av sexköp.
7. Lär dig att mord och våld mot sexarbetare ökat kraftigt i ett flertal länder sedan de införde din älskade sexköpslag.