Citat:
Ursprungligen postat av
stilrent
Haha ja. Lisa är helt jävla hopplös när det gäller att förstå regler osv. Som ett litet barn.
Som när dom skulle bygga Tetris...haha fyfan.
Men rätt så charmigt på nåt sätt, att hon är sådär.
Tror det är att hon blir väldigt nervös/stressad vid tävlingar, därav uppfattar hon inte regler osv.
Patzy var ju likadan.
Det var ju inte jackpott o få dom 2 i samma lag när den där stupränna tävlingen haha