2020-03-03, 12:45
  #41809
Medlem
__Alez__s avatar
Tror inte Lisa och Jassa ska ha jobb där de lär ut.

Jag hade inte lyssnat på Jassa om hon var min lärarvikarie, bara suttit och tänkt hennes bröst har man sett.
2020-03-03, 12:45
  #41810
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Asså satan vad jag blir provocerad av sånt där. Hur i helvete kan 3 vuxna människor ha en sån stor kunskapslucka att man tror att det där hände 2009??

Dom jobbar på skola också
2020-03-03, 12:45
  #41811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Asså satan vad jag blir provocerad av sånt där. Hur i helvete kan 3 vuxna människor ha en sån stor kunskapslucka att man tror att det där hände 2009??


dem förtjänar kastas ut ur huset omedelbums
2020-03-03, 12:46
  #41812
Medlem
Jag tror Gula laget (Glasman, Lennie, Jocke, Vic) vinner, turkos (Jass, Lisa, Alex , mergim(, kommer nog förlora detta, rosa tvåa.
2020-03-03, 12:46
  #41813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Människorna jag vill ha ut för att de är tråkiga

Lisa
Amilia
Alex
Martin
Jasmine
Lennie

Hur tillhör Glasman dom roliga? Tycker till och med Amilia kan vara mer underhållande än honom. Han är som en bitter gubbe.
2020-03-03, 12:46
  #41814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
"Tävlingen är förmodligen något som vi ska göra tillsammans"

Ja det är en lagtävling Lisa
😂😂😂😂😂😂
2020-03-03, 12:47
  #41815
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem förtjänar kastas ut ur huset omedelbums
I så fall raka vägen till skolbänken, gör om iallafall högstadiet.
2020-03-03, 12:47
  #41816
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Hur tillhör Glasman dom roliga? Tycker till och med Amilia kan vara mer underhållande än honom. Han är som en bitter gubbe.
Han är ju störtskön
2020-03-03, 12:48
  #41817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Han är ju störtskön

Men hur? Genuin undran
2020-03-03, 12:48
  #41818
Medlem
ollepolle90s avatar
Oavsett hur det går till idag (om jag har tänkt rätt) så kan vi få ut Amilia eller Mergim

Förlorar Lennies lag så räddar Lennie sig själv

Vinner Lennies lag så kan han bara välja en person mellan Amilia o Mergim

Förhoppningsvis räddar han Mergim

Best case scenario är att han räddar sig själv

Eller har jag tänkt fel

Edit: Ja... ja, jag tänkte helt felt

Edit 2: Nej, jag tänkte rätt. Lennie o Amilia lösa, Lennie räddar sig själv
__________________
Senast redigerad av ollepolle90 2020-03-03 kl. 12:52.
2020-03-03, 12:48
  #41819
Medlem
kendallos avatar
Jag stör mig sjukt mycket på alla deltagares kameramedvetenhet. Autonominering på den som ens tittar in i någon av husets kameror tack!
2020-03-03, 12:48
  #41820
Medlem
Bomboclaat...
https://www.youtube.com/watch?v=pHSdoSzOcHY

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in