Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Lisa, Alex, Mergim och Jasse i ett lag... De kommer inte fatta tävlingsreglerna utan måste läsa om flera gånger

Haha ja. Lisa är helt jävla hopplös när det gäller att förstå regler osv. Som ett litet barn.
Som när dom skulle bygga Tetris...haha fyfan.
Men rätt så charmigt på nåt sätt, att hon är sådär.