2020-03-03, 12:41
  #41797
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waajk
Produktionen har nog installerat kameror som bara är för Rammis är min gissning
Om det är ljudet så är det mic inte kamera
2020-03-03, 12:42
  #41798
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lisa, Alex, Mergim och Jasse i ett lag... De kommer inte fatta tävlingsreglerna utan måste läsa om flera gånger


Haha ja. Lisa är helt jävla hopplös när det gäller att förstå regler osv. Som ett litet barn.
Som när dom skulle bygga Tetris...haha fyfan.
Men rätt så charmigt på nåt sätt, att hon är sådär.
2020-03-03, 12:42
  #41799
Medlem
herpesvårtas avatar
Ja man kan ju inte beskylla Jassa för att vara allmänbildad i alla fall.
2020-03-03, 12:42
  #41800
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Oj. Ja, jag som trodde att jag gjorde det för att jag tyckte att det var skoj. Nu vet jag att jag egentligen är tragisk.

Bara för att du inte har råd att köpa godis för 129 kr för ett prank! 🖕🏻

Hahahaha du är ju sjuk i huvudet. Well played, otur med Jocke dock
2020-03-03, 12:42
  #41801
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag tror absolut inte att det är för lite.

Vi pratar alltså om 24 timmars insats i huset samt att hans fru lägger någon timme på ett reklaminlägg.

Och det ska vara värt en halv miljon?

Kristian Luuk tjänar en bit över en miljon per år som jämförelse.
Jocke o Jonna drar in 10 miljoner per år i sina bolag
2020-03-03, 12:42
  #41802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Sa Lisa och Jasmine att World trader center attentaten skedde 11 september 2009?
Om det kommer kunskapsfrågor har vi redan ett förlorar-lag.
2020-03-03, 12:43
  #41803
Medlem
Bajenjeppes avatar
Asså satan vad jag blir provocerad av sånt där. Hur i helvete kan 3 vuxna människor ha en sån stor kunskapslucka att man tror att det där hände 2009??
2020-03-03, 12:43
  #41804
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollywoodsmile
Haha sa Jasse precis att 9/11 skedde under 2009?
Herregud, hur är det möjligt att vara så dum?
2020-03-03, 12:43
  #41805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja man kan ju inte beskylla Jassa för att vara allmänbildad i alla fall.
Skulle inte hon plugga till lärare ? 😂😂😢
2020-03-03, 12:43
  #41806
Medlem
kendallos avatar
"Det är nånting vi ska göra tillsammans, vi fyra" - lisa har hajjat det här med lagtävling! Katching!
2020-03-03, 12:44
  #41807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Asså satan vad jag blir provocerad av sånt där. Hur i helvete kan 3 vuxna människor ha en sån stor kunskapslucka att man tror att det där hände 2009??

Och då jobbar väl 2 av dem med att utbilda barn?
2020-03-03, 12:45
  #41808
Medlem
herpesvårtas avatar
"Tävlingen är förmodligen något som vi ska göra tillsammans"

Ja det är en lagtävling Lisa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in