Citat:
Jag letar febrilt, medan jag samtidigt håller på med direktrapporteringen som jag sedan ska citera i tråden, men var det inte du som länkade till en jättebra artikel om (minns inte vad det heter); men fire and ice behandling kan man väl säga.
Det var exakt så han behandlade L*ena för att få in henne i den lilla ruta som han tyckte att hon kunde stå i.
Väldigt tydligt blir det ju när jag läste om bilincideten; SDs förslag på att fira hennes födelsedag i hans bil utanför hennes lägenhet. Detta för att han inte tycker att hon "uppför sig", hon låter sur. De hade bestämt att han skulle komma över och äta tårta/bullar först, sedan drar han åt skruvarna. Nu blir det bara en kort stund. Lite mer "ice" när hon blir besviken och säger att vi skulle ju ses en längre stund. Nu blir det nästan istid:
Födelsedagsfirande i bilen!
Man kan väl krasst konstatera att om han verkligen inte velat ses, då hade han bara struntat i det.
Nu använder han hennes önskan som ett vapen. Och skruvar åt värmen rejält. Nu ska hon frysa...
Det var exakt så han behandlade L*ena för att få in henne i den lilla ruta som han tyckte att hon kunde stå i.
Väldigt tydligt blir det ju när jag läste om bilincideten; SDs förslag på att fira hennes födelsedag i hans bil utanför hennes lägenhet. Detta för att han inte tycker att hon "uppför sig", hon låter sur. De hade bestämt att han skulle komma över och äta tårta/bullar först, sedan drar han åt skruvarna. Nu blir det bara en kort stund. Lite mer "ice" när hon blir besviken och säger att vi skulle ju ses en längre stund. Nu blir det nästan istid:
Födelsedagsfirande i bilen!
Man kan väl krasst konstatera att om han verkligen inte velat ses, då hade han bara struntat i det.
Nu använder han hennes önskan som ett vapen. Och skruvar åt värmen rejält. Nu ska hon frysa...
Hon hotade att avslöja deras förhållande
för HD om han inte gjorde som hon ville.
I och med anmälan så började HD forska
själv och avslöjade dem.
LW fick som hon ville men HD lämnade
ändå inte SD. Och SD valde HD.
Det tålde inte LW.
Hon fortsatte att kämpa i ett år för att
förstöra för SD och HD. Hon kunde inte
acceptera att någon inte ville ha henne och
att hon blivit utnyttjad och lurad. Hon
krävde hela tiden att SD skulle bevisa att
det inte var så ”för annars visade han att
han var han en dålig människa” och då skulle hon hämnas.