Citat:
Här är ett av många:
Russian jets destroy Isis oil convoy after Putin accuses Turkey of buying oil from jihadist group
Moscow has since published satellite images purporting to show Turkish tanker trucks filling up with oil at an installation controlled by Isis in Syria
https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/russian-jets-destroy-isis-oil-convoy-after-putin-accuses-turkey-of-buying-oil-from-jihadist-group-a6 761326.html
Sök på : Russian airstrikes destroy oil convoy eller liknande så hittar du mer.
Erdogans svärson som då var minister var själv inblandad genom sitt transportföretag. Bilarna körde som sagt dygnet runt i flera månader. Olja transporterades till Turkiet, och från Turkiet fick IS vapen.
Så Erdogan har varit djupt inblandad i stödet till terroristerna i Syrien från krigets början. Beväpning och träning på turkisk mark, försäljning av stulen olja. Det är ingen vacker historia som Erdogan har gjort sig skyldig till. Ett tag trodde jag att han skulle befria sig från USA, som svek och började samarbeta med kurderna. Erdogan började ju samarbeta med Ryssland.
Men stödet till al-qaida har alltså fortsatt, det har vi tydliga bevis för nu. Erdogan har skitat ned sig rejält! Han är inte värd ditt stöd!
Russian jets destroy Isis oil convoy after Putin accuses Turkey of buying oil from jihadist group
Moscow has since published satellite images purporting to show Turkish tanker trucks filling up with oil at an installation controlled by Isis in Syria
https://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/russian-jets-destroy-isis-oil-convoy-after-putin-accuses-turkey-of-buying-oil-from-jihadist-group-a6 761326.html
Sök på : Russian airstrikes destroy oil convoy eller liknande så hittar du mer.
Erdogans svärson som då var minister var själv inblandad genom sitt transportföretag. Bilarna körde som sagt dygnet runt i flera månader. Olja transporterades till Turkiet, och från Turkiet fick IS vapen.
Så Erdogan har varit djupt inblandad i stödet till terroristerna i Syrien från krigets början. Beväpning och träning på turkisk mark, försäljning av stulen olja. Det är ingen vacker historia som Erdogan har gjort sig skyldig till. Ett tag trodde jag att han skulle befria sig från USA, som svek och började samarbeta med kurderna. Erdogan började ju samarbeta med Ryssland.
Men stödet till al-qaida har alltså fortsatt, det har vi tydliga bevis för nu. Erdogan har skitat ned sig rejält! Han är inte värd ditt stöd!
Ok men alltså så har du en massa bevis från google och olika tidningar runt om i världen.
Det är alltså resultatet av din källhänvisning..
Jag säger inte att det är propaganda och skitsnack, men det kan vara det.
Precis som mina länkar tidigare där den turkiska försvarsministern säger att de skjutit ned 2 jetplan, 2000 regimsoldater osv. Kan vara skitsnack.
Desinformation är A och O i början av alla krig.
Dock är det värsta av allt att ni har gjort Erdogan till världens största bov samtidigt som USA kommer undan med den våldtäkt de gjort mot Irak TROTS att det kommit fram att de våldtagit landet helt i onödan. Det fanns inga atombomber.
USA har mördat nästan 2 miljoner civila i onödan i Irak och här sitter många och beskyller muslimen när det är ryssen och amerikanen som sitter på flest civila dödsoffer i Syrienkonflikten.
Förstår du min poäng?
Senast redigerad av internetfargo 2020-03-03 kl. 11:24.
Senast redigerad av internetfargo 2020-03-03 kl. 11:24.