Wasabi coinjoin ser helt klart intressant ut. Fast det som gör mig lite skeptisk är att det fortfarande är byggt runt BTC, och då borde det väl ändå gå att rulla tillbaka transaktionerna om någon skulle vilja sätta in tillräckligt med resurser?
Jag är ny i kryptovärlden. Försöker etablera ett konto hos Kraken. Tycks simpelt bara man sätter sig in i det. Frågan är väl bara hur lyckat det blir att handla på den marknaden om banken börjar krångla och inte tillåter SEPA överföringar dit. Har du något tips vart det går snabbt och smidigt att starta ett konto för att köpa BTC? Kom över denna
länk och den verkar lovande vid en första anblick. Har du någon erfarenhet av eTORO?
Vad jag gillar av det jag såg på eTORO var hur simpelt allt verkade, och man tycks kunna använda VISA för att köpa BTC på ~5min. Kan du rekommendera ngn liknande, snabb, privat exchange? Söker framförallt en som Kraken där man kan köpa XMR så att jag sedan kan överföra dem till min GUI wallet; och använda mig av XMR.to för BTC köp på Darknet.