2020-03-03, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Någon som har lust att sammanfatta natten?
Och är det någon som vet varför Glasman sover i soffan utanför rummet?

Enligt inlägg så verkade han ha gått i taket av att jasse godnatt-kysste Martin. Då dundrade han ut ur sovrummet. 😆
2020-03-03, 08:23
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k2o
Fan vad sjukt om jocke tappar det helt på fyllan och är otrogen mot sin fru Jonna i huset

Kör nått liknande all in nummer som han körde i tylösands bubbelpool xd

Han sa till Sami att han inte dricker längre.
2020-03-03, 08:27
Medlem
Var väldigt skeptisk till att Jocke kommer in, men ska bli intressant att följa.

Verkar vara väldigt jordnära och genuin. Dock tråkigt att han glider in med över 1miljon följare.

Var somna han igår?
2020-03-03, 08:29
Medlem
Julia måste ut , hon var fan inte trevlig igår , kissar överallt , skriker fack you åt allt o alla , tar i mat andra ska äta med sin kissfingrar , hon är vidrig den tjejen .
Dock är jag säker på att hon får en varning av bb o ev får lämna efter natten
2020-03-03, 08:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Jag hoppas Jocke är riktig deltagare!
Det känns plötsligt mer intressant att kolla på.
Jag tror att, om han är riktig deltagare så kommer han nog inte palla ända till slutet, men kommer ändå bli intressant att följa hans resa där inne.
Ja risken är väl stor att han avbryter självmant.
2020-03-03, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Julia måste ut , hon var fan inte trevlig igår , kissar överallt , skriker fack you åt allt o alla , tar i mat andra ska äta med sin kissfingrar , hon är vidrig den tjejen .
Snälla berätta mer för en som inte kunde kolla inatt!
2020-03-03, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av giltigtanv
Var väldigt skeptisk till att Jocke kommer in, men ska bli intressant att följa.

Verkar vara väldigt jordnära och genuin. Dock tråkigt att han glider in med över 1miljon följare.

Var somna han igår?

Det här med följare blev förstört direkt på grund av antonia.
Kan han göra säsongen mer intressant så är väl det bra, för det kunde knappast bli sämre än det var.

Det enda rätta dom kunde gjort ifrån början var att ta in helt normala människor som är utan några större nätverk (sociala medier osv)
2020-03-03, 08:31
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jocke hade benkoll på 2700k belysning hehe
ni som fattar fattar

2700k är ju varmvitt. Du ska upp till 5000+ k om du ska odla knark-plantor
2020-03-03, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73

Bättre med två stycken som sitter i soffan och läser sagor för varandra?
Julia är optimal för big Brother.
2020-03-03, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Snälla berätta mer för en som inte kunde kolla inatt!
Hon blir ett monster med en cider i kroppen , kissade på utegården när hon o Jocke o Sami var ute , sen går hon in o tar mat ut stekpannan o äter , sa fuck you åt minst tre personer , kräktes på toa , skrek o härjade , pratade som en Duracell kanin mm mm mm
2020-03-03, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Bättre med två stycken som sitter i soffan och läser sagor för varandra?
Julia är optimal för big Brother.

Nä äckliga människor hör inte hemma bland andra människor , vill du se sånt byt till pH
2020-03-03, 08:35
Medlem
ollepolle90s avatar
För er som inte kan se Antonias instagramstories, en liten sammanfattning av vad hon säger:

"Jag är ute, jag fattar att ni har frågor, jag fattar att vissa av er vill ha mig bort från världens yta
Nu ska jag chilla, men ska svara på era frågor. Jag har också frågor Jag är tillbaka och vill passa på att säga tack till alla som visar kärlek. Vi hörs imorgon."
Hon skrattade lite och var sin typiska "inte jag" dvs hon var inte den Antonia som hon var i huset, utan den påklistrade fake-personligheten hon har när hon laddar upp videoklipp på youtube och när hon besvarade tittarnas frågor.
Jobbigt att ha två personligheter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in