2020-03-03, 04:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror mer att hon insett att hon inte har den blekaste aning om vad som pågår, så från och med nu kommer hon vara bundis med ALLA, hela tiden.

Men HUR dum får man vara? Lisa saknar ju all koll.
2020-03-03, 04:04
Medlem
1754s avatar
Undrar hur mycket kiss Lisas hår luktar med tanke på att hon alltid drar händerna genom håret istället för att tvätta händerna med tvål och vatten efter toabesöken....
2020-03-03, 04:08
Medlem
Jocke: "Jag är sämst när det gäller"
2020-03-03, 04:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Nu sa Lisa till Amilia : Ska vi sluta foka(antar det betyder fokusera) på rosa rummet för det verkar inte funka.
Sen räckte Amilia fram handen men då kom Mergim.
Lisa din dumma jävel !
Nåväl,det visste man att hon inte har någon egen talan.
Men att hon fortsätter med Amilia som visat hur mkt hon skiter i henne och hur mkt skitsnack hon kör med.
Lisa är ju iofs inte skarpaste kniven i lådan.
Mycket intressant samtal! Amilia sade också efter Lisa förslog att de skulle skita i rosa, "Okej men vilka ska köra då? Vi kan inte ha med Mergim" Då svarade Lisa "Du och jag". Vad i helvete? Jag visste att Lisa var korkad men så här korkad? Spelar hon eller sviker hon sin pakt med Vicky och Alex?

Tycker lite synd om hybris-Lisa som tror (med hjälp av de andra deltagarna som eldar på) att hon fick flest röster för att hon har så många fans när det i själva verket var så att minst 75% endast röstade bort Anty och inget annat 😅
2020-03-03, 04:14
Medlem
riskns avatar
Citat:
Jag tror mer att hon insett att hon inte har den blekaste aning om vad som pågår, så från och med nu kommer hon vara bundis med ALLA, hela tiden.
Hon är en fruktansvärt osäker och olycklig människa vilken man ser efter lite alkohol. Jag tycker synd om henne. Hon har känt sig utanför i det rosa sovrummet av Anty och Amilia och hon kommer tillbaka som en slagen hund. Om jag var Lisa så skulle jag fokusera på Victoria och Alex samtidigt som man försöker vara vän med det gula sovrummet.
2020-03-03, 04:14
Medlem
kermiths avatar
Bra Dag.
Antonia ”Spacklet ” Johnson ute. Skönt.

Kalabalik

Rosa laget har inte fattat varför spacklet åkte ut, utan drar en vettlös slutsats. Tack för det man kunde inte önska ett bättre scenario för får man se deras ansiktsuttryck igen LoL

Lisa är tillbaka i fållan och tror att svenska folket älskar henne. LoL.

Jocke kom in och vi vet vad han tycker och hoppas han spelar bra.

Ja, mycket bättre kunde det inte bli

Good Night
2020-03-03, 04:16
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Mycket intressant samtal! Amilia sade också efter Lisa förslog att de skulle skita i rosa, "Okej men vilka ska köra då? Vi kan inte ha med Mergim" Då svarade Lisa "Du och jag". Vad i helvete? Jag visste att Lisa var korkad men så här korkad? Spelar hon eller sviker hon sin pakt med Vicky och Alex?

Tycker lite synd om hybris-Lisa som tror (med hjälp av de andra deltagarna som eldar på) att hon fick flest röster för att hon har så många fans när det i själva verket var så att minst 75% endast röstade bort Anty och inget annat 😅

Ja,Lisa har verkligen bekräftat att inte ens en endaste liten hjärncell fungerar.
Jag menar hon har ju svart på vitt sett och SAGT till negern och Viccan att Blåvalen ignorerar henne osv.
Problemt är väl att Lisa inte alls kan tänka på ett utstuderat sätt vad det verkar.
2020-03-03, 04:19
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Bra Dag.
Antonia ”Spacklet ” Johnson ute. Skönt.

Kalabalik

Rosa laget har inte fattat varför spacklet åkte ut, utan drar en vettlös slutsats. Tack för det man kunde inte önska ett bättre scenario för får man se deras ansiktsuttryck igen LoL

Lisa är tillbaka i fållan och tror att svenska folket älskar henne. LoL.

Jocke kom in och vi vet vad han tycker och hoppas han spelar bra.

Ja, mycket bättre kunde det inte bli

Good Night

Så sant och goodnightar myself ,om det nu finns ett sådant ord.
Ja att mobbaren och skitsnackaren Anty spacklet Johnson åkte ut gör att man somnar med ett leende !
2020-03-03, 04:25
Medlem
Jocke är underbar, och så empatisk.
2020-03-03, 04:41
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Martin har varit på Julia sedan första kvällen.
Han hånflinar till henne. Eller också ser han alltid ut så. Jag tycker att hela hans sätt att prata släpigt och tyst ihop med hans leende som är på gränsen till hån är slemmigt. Vet inte men jag tycker att han är konstig och det ser ut som han har rökt på från morgon till kväll.
Nästan så jag kan höra han säga ska ru ha re en braja
Märklig filur denna Martin med ett inbyggt småfult hånleende
2020-03-03, 05:03
Medlem
Citat:
HAHAHAHA! Martin och Jasmine hade tydligen pussats godnatt litegrann, det var det som fick Glasman att storma ut. Jag döööör!

Martin och Jasmines förhållande retar gallfeber på mer än en i gula rummet.
Gasman är lite svartsjuk alltså?
2020-03-03, 05:30
Medlem
Fan vad sjukt om jocke tappar det helt på fyllan och är otrogen mot sin fru Jonna i huset

Kör nått liknande all in nummer som han körde i tylösands bubbelpool xd
Senast redigerad av k2o 2020-03-03 kl. 05:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in