Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Vi väntar på att du kan redogöra ett enda fall då, det verkar så svårt eftersom du måste återkomma i saken.
Det behöver alltså inte ens vara ett verkligt fall, ange bara ett exempel när en myndig kvinna inte är i stånd att välja själv och därför borde förbjudas att använda sin fria vilja att bli prostituerad.
Jaha nu la du till myndig här eftersom att det blev jobbigt att jag påvisade ett fall där prostitution visats från sin absolut sämsta sida.
Trafficking finns det någonting som heter, känner du till det begreppet?
Jag har inte sagt att på grund av ett visst fall borde kvinnor inte få välja, det var en formulering du drog till med nu och det är överhuvudtaget inte det som jag diskuterar.
Jag skulle tro att vad du håller på med här är snarare att testa om du kan få dina motdebattörer att missa dina försök till att vrida och vända på orden aå att de till slut svarar på någonting som du själv har konstruerat, utan att de själva noterat att du ändrat formuleringen.
Det kan vara en rolig lek, absolut, men kanske inte här i denna tråden. Rätt tid och plats Svennebanan.